گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
صبح امروز صورت گرفت؛
محسن علیزاده منخب شهرستان های سپیدان و بیضا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در سپاه سپیدان با سرهنگ جعفری دیدار نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح امروز پنج شنبه مورخ 98/12/08 مهندس محسن علیزاده منتخب شهرستان های سپیدان و بیضا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در سپاه ناحیه با سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه دیدار نمودند.

در این دیدار سرهنگ جعفری ضمن عرض تبریک به نماینده منتخب مردم سپیدان و بیضا، ابراز امیدواری نمود که با انتخاب نمایندگانی جوان و انقلابی مثل شما بتوان حرکت در گام دوم انقلاب را که خواسته رهبر معظم انقلاب هم با تکیه بر جوانان انقلابی است تسریع کرد.

سرهنگ جعفری در ادامه معیارهای انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری را برشمردند و بیان داشتند: صداقت، عدالت، ایمان، انسانیت، حریت داشتن و وام‌دار کسی نبودن مهمترین سرمایه‌ی مسئولین و وکلای ملت برای خدمت به مردم محسوب می‌شود.

در ادامه مهندس محسن علیزاده منتخب جوان شهرستان های سپیدان و بیضا ضمن ابراز خوشحالی بابت حضور در این جلسه تشکر و قدردانی دوباره خود را از کلیه عوامل اجرایی و دست اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان سپیدان بالاخص نهاد مقدس سپاه ابراز داشتند.

منتخب شهرستان های سپیدان و بیضا گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی و حضور بی نظیر مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی به همگان ثابت نمود که انقلاب اسلامی بیش از پیش استوار و محکم خواهد بود و راه انقلاب با صلابت ادامه خواهد داشت.

علیزاده در ادامه گفت: سرپا نگه داشتن علم انقلاب وظیفه ای است که در این مسئولیت خطیر بر عهده حقیر گذاشته شده و در این راه با توسل به راه شهداء و ولایت مطلقه فقیه گام خواهم برداشت.

محسن علیزاده بیان داشت: همواره خود را وامدار و مدیون خون شهدای عزیز، اهل بیت(ع)، ولایت و مقام معظم رهبری میدانم و در تمامی این لحظه ها از شهداء کمک گرفتم.

ایشان در ادامه صحبت های خود افزودند: عنوان انقلابی بودن برای من بسیار سنگین است و نهایت تلاش خود را جهت حفظ این عنوان بکار خواهم گرفت.

علیزاده عنوان داشت: در عرصه کار و تلاش، نماینده همه مردم شهرستان های سپیدان و بیضا هستم و در این راه تمام تلاش و توان خودم را بکار خواهم گرفت و قطعأ در این راه با میدان دادن به جوانان ثابت خواهم کرد که باید به جوانان انقلابی بها داد.

ایشان تحقق یافتن مجلس تراز انقلاب اسلامی را با روی کار آمدن نیروهای متخصص، جوان، متعهد، انقلاب و ولایی در کنار نیروهای با تجربه و خبره را از اهداف گام دوم انقلاب اسلامی برشمردند.

ایشان همچنین بیان داشتند که پیاده نمودن گفتمان و فرامین مقام معظم رهبری از راهبردهای اصولی و اولویت دار بنده حقیر در تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سطح شهرستان و کشور خواهد بود.

علیزاده افزود: من فردی هستم که دارای منش انقلابی میباشم و خدمت به مردم شهرستان و قشر فقیر برایم افتخار میباشد و کار برای این مردم برایم بسیار مهم خواهد بود.

ایشان در ادامه بیان داشتند: هدف اصلی من مبارزه با فساد در تمامی دستگاهها و ادارات خواهد بود و در این راستا اولین جلسه را با رئیس کل دادگستری استان فارس و دادستان محترم شهرستان داشته ام و لذا با قاطعیت با فساد مبارزه خواهم کرد.

منتخب مردم شهرستان های سپیدان و بیضا گفت: قسم میخورم که در دوران مسئولیتم نه خودم و نه هیچ یک از اطرافیانم از رانت و باند بازی استفاده نخواهد کرد، چرا که این قضیه باعث بدبینی مردم خواهد شد و خیانت در امانت تلقی می گردد.

علیزاده، مردمی بودن و با مردم حرکت کردن را از خصیصه های نیروهای انقلابی و ولایی دانستند و بیان داشتند: ان‌شاءالله با طرح‌ها و برنامه‌هایی که داریم و از همین الان نیز شروع کرده ائیم با جدیت دغدغه‌های مردم سپیدان و بیضا را دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم جواب اعتماد این مردم شریف را داده باشیم.

ایشان همچنین به رعایت عدالت در مسئولیتش اشاره کردند و افزودند که نهایت تلاشم را برای رعایت عدالت در حوزه انتخابیه ام انجام خواهد داد و برای تحقق این مهم در بخش های مختلف شهر اردکان، هماشهر و بیضا برنامه های مختلفی توسط کارگروه های مرتبط در نظر گرفته شده است که پیشنهاد شورای مشورتی تا پایین ترین سطح آن در روستا ها را در زمره این مهم برشمردند.


محسن علیزاده در خاتمه صحبت هایشان در خصوص اطرافیانش به این نکته اشاره داشتند که شعاع حلقه اطرافیانم، یکایک مردم حوزه انتخابیه ام خواهد بود و قطعأ این مسأله مهم را رعایت خواهم کرد و بسیار تمایل دارم که خودم به سراغ مردم در دورترین نقطه های شهرستان بروم و تمامی دیدار هایم را نیز در مساجد و چهره به چهره با عموم مردم خواهم گذاشت.

انتهای پیام/ مسعود انصاری


نام:
ایمیل:
* نظر: