پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۰۰:۴۰
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
جهادگران بسیجی در سنگر سلامت
با ورود جهادگران بسیجی در سنگر سلامت،فرمانده سپاه لارستان از امدادرسانی های بسیجیان در مقابله با بیماری کرونا بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان،در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز به تشکیل بسیج ملی در مقابله با این بیماری، مجموعه سپاه و بسیج که در تمامی عرصه ها،جزو پیشتازان امدارسانی بوده اند، اینبار با ورود در سنگر دفاع از سلامت جامعه به یاری متولیان این امر شتافتند و بسیجیان شهرستان لارستان نیز در حد توان و امکانات خود در راستای مقابله با این بیماری وارد عرصه شدند.
در همین راستا جناب سرهنگ جاهدی ،فرمانده سپاه ناحیه لارستان، از عرصه های امدادرسانی بسیجیان شهرستان لارستان بازدید نمود و از نزدیک در جریان جزئیات اجرای ماموریت و مشکلات پیش رو قرار گرفت و برای حل برخی از مشکلات دستورات لازم را صادر فرمود.
وی  ابتدا با حضور در شهرک صنعتی از تهیه مواد اولیه ژل ضدعفونی کننده از گیاه آلوئه ورا توسط جهادگران بسیجی شهید مفید بازدید نمود و شب گذشته نیز به همراه دکتر یگانه معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی و تعدادی از مسئولین بهداشت ودرمان از اکیپ مستقر در پلیس راه برای کنترل ورودی شهر لار برای جلوگیری از بیماری کرونا بازدید کرد.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان این بازدیدها از نیروهای داوطلب بسیجی که مجاهدانه برای اجرای این ماموریت حضور یافته بودند تقدیر و تشکر نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: