آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:
سردار بوعلی گفت: سپاه فجر فارس از زمان بروز بیماری کرونا با فعال کردن تیم های مختلف کارشناسی و عملیاتی و در کنار سایر نهادها و مسئولان استان اقدامات بسیار خوبی در راستای افزایش تولید اقلام بهداشتی و پزشکی داشته است.
به گزارش تنویر، جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با حضور سردار یداله بوعلی، مسئولین سپاه فجر و فرماندهان سپاه استان فارس برگزار شد.

سردار بوعلی در این جلسه ضمن تجلیل از خدمات پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان های استان فارس در راستای مقابله با بیماری کرونا و درمان بیماران، گفت: جلسه قرارگاه پیشگیری سپاه فجر به منظور هماهنگی، پیش بینی، بررسی وضعیت استان و برنامه ریزی اقدامات لازم در موضوع پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان فارس برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه افتخار می کند قدمی در راستای خدمت به مردم بردارد، گفت: سپاه فجر فارس از زمان بروز بیماری کرونا با فعال کردن تیم های مختلف کارشناسی و عملیاتی و در کنار سایر نهادها و مسئولان استان اقدامات بسیار خوبی در راستای افزایش تولید اقلام بهداشتی و پزشکی در استان داشته و حل مشکلات واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی را در دستور کار قرار داده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل داریم، گفت: کادر کارکنان سپاه استان و ظرفیت مردمی بسیج فارس برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل دارند و در صورت نیاز سایر ظرفیت های پزشکی و اماکن سپاه فارس نیز در راستای مقابله با بیماری کرونا و رفع آلودگی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهند گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: