جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۵۳:۲۵
کد خبر: ۱۲۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبّر اللّیل و النّهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال ☘سال جدید که مصادف با شهادت موسی بن جعفر علیه‌السلام تبریک و تسلیت عرض و همچنین عید بزرگ مبعث به همشهریان عزیز تبریک عرض می‌نمایم.
پیام نوروزی فرمانده سپاه سروستان به مناسبت عید نوروز سال ١٣٩٩

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبّر اللّیل و النّهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال

☘سال جدید که مصادف با شهادت موسی بن جعفر علیه‌السلام تبریک و تسلیت عرض و همچنین عید بزرگ مبعث به همشهریان عزیز تبریک عرض می‌نمایم.
☘سالی که پشت سر گذاشتیم دارای تلخی‌ها و شیرینی‌های زیادی بود. مشکلات عدیده تحریم‌های اقتصادی، فشارهای سیاسی استکبار جهانی به‌ویژه شهادت سردار خط مقدم جهاد درراه خدا شهید سردار سلیمانی و همراهان او و همچنین تحمیل کردن ویروس کرونا به کشورهای جهان به‌ویژه ایران اسلامی ما بود که هم‌اینک ادامه دارد.
☘در سالی که گذشت شکست جبهه استکبار در منطقه که منجر به نابودی گروهک داعشی و تکفیری‌ها در عراق سوریه و لبنان و پیروزی رزمندگان در این جبهه شد. از همه این پیروزی‌ها عظیم‌تر، رویارویی مستقیم قدرت نظامی ما با آمریکای جنایتکار بود که باهدف قرار دادن پایگاه نظامی عین الا سد در عراق ابهت استکباری آمریکا در هم شکست.
☘اینجانب جا دارد از تلاش‌های پزشکان، پرستاران و به‌طورکلی کادر درمانی کشور به‌ویژه کادر درمانی شهرستان سروستان در مقابل زحمات بسیار خداپسندانه آن‌ها کمال تشکر و قدردانی دارم.
☘از مسئولان و شورای تأمین شهرستان و همچنین جوانان عزیزی که با یک حرکت زیبای جهادی خودجوش در سطح شهرستان گندزدایی و ضدعفونی محله‌ها، خیابان‌ها و کوچه‌ها به عهده گرفتند کمال قدردانی دارم.
☘در پایان با دعای خالصانه اللهم عجل لولیک الفرج این پیام را کامل می‌کنم امید است سال جدید سال ظهور مولایمان حضرت ولیعصر عجل الله و پیروزی مستضعفان بر استکبار جهانی باشد.

سرهنگ پاسدارسیدمحمد شکوهی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سروستان
نام:
ایمیل:
* نظر: