آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی استان فارس:
علیرضا نیک جو گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، قرارگاه مقابله با این ویروس در استان راه اندازی شده است که از همان ابتدا اقداماتی در این خصوص توسط دانشجویان بسیجی در سراسر استان صورت گرفته است.
علیرضا نیک جو مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی استان فارس : با شروع مبارزه با کرونا استان فارس اقدامات میدانی خودش را ابتدا با تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا سازماندهی و برنامه ریزی گروه های جهادی برای اقدامات میدانی در مبارزه با کرونا انجام داد و از همان ابتدا چون بحث کم بود ماسک که یکی از مهمترین مشکلات حتی در مراکز درمانی ما بود گروه های جهادی بسیج دانشجویی بلا فاصله اقدام به کمک تولید ماسک و توزیع آن و همچنین نظارت بر گستره توزیع آن با توجه به درخواست کمکی که دانشگاه‌علوم‌پزشکی از ما داشتند صورت پذیرفته است.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه با اشاره به اینکه بعد از این که نیاز به ضدعفونی معابر و اماکنی که بیشتر مورد توجه جامعه بود بر خود لازم دانستیم در این عرصه وارد شویم که بلافاصله گروه های جهادی از امکانات مردمی برای این اقدام استفاده و بصورت شبانه روزی اقدام به سم پاشی ،ضدعفونی و گند زدایی معابر فرعی و مناطق حاشیه شهر پرداختند.

نیک جو افزود با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی از نظارت بر گستره توزیع ، دانشجویان بسیجی سازماندهی شده و برای استقرار در محل های تولید و توزیع ماسک حضور و اقدام به بازرسی و نظارت می نمایند.

وی افزود: در ادامه با توجه به نیازمندی های بیشتری که در حوزه تولید ماسک بود تلاش خود را برای افزایش ظرفیت تولید در دستور کار قرار دادیم که امروز گروه جهادی ما در ۷ کارگاه مستقل تولید ماسک را دارند.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی استان فارس درباره کنترل مبادی ورودی شهر شیراز گفت: شهر شیراز 4 محور ورودی دارد که طرح پایش و تب سنجی در دو محور شیراز ،سپیدان و شیراز، کازرون توسط جهادگران بسیج دانشجویی از همان ابتدای کار با همکاری ونظارت دانشگاه علوم پزشکی و استقرار امکانات ، نیازمندی‌های لازم در این زمینه صورت پذیرفت.

نیک جو در پایان گفت: تولد مایع ضد عفونی کننده سطوح توسط یکی از رده های شهرستانی بسیج دانشجویی و همچنین راه اندازی پویش تصویری "رزمنده امروز خداقوت" و همچنین تهیه محتوای سمعی بصری مناسب توسط مرکزفضای مجازی این سازمان از دیگر اقدامات بسیج دانشجویی در مبارزه با کرونا بوده است.مجموعه بسیج دانشجویی در این راه دوش آ دوش دیگر ارگان ها تلاش میدارد تا با ریشه کن کردن این ویروس شادی را به زندگی مردم عزیز ایران اسلامی برگرداند.
نام:
ایمیل:
* نظر: