سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۴:۳۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
جاهدی با اشاره به اقدامات ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان برای مقابله با کرونا گفت: در خانه ماندن بزرگ‌ترین کمک به نیروهای جهادگر خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس است.
به گزارش تنویر لارستان، «امیر جاهدی» با اشاره به اقدامات ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان برای مقابله با کرونا گفت: در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا در سطح شهرستان لارستان، اقداماتی در دستور کار بسیجیان ناحیه مقاومت شهرستان ذیل مدیریت دانشکده علوم پزشکی لارستان صورت‌گرفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان افزود: یکی از این اقدامات، ایجاد ایستگاه سلامت و پایش و تب‌سنجی کسانی است که از مبادی ورودی شهرستان لارستان به این مجموعه وارد می‌شوند که قریب به ۲۳ روز است که بسیجیان در یک پُست شبانه‌روزی در این امر مشغول هستند.
وی ادامه داد: پس از ابلاغ ستاد کرونا شهرستان، دومین اقدام ما جلوگیری از ورود خودروهایی است که متعلق به این شهرستان نیستند و قصد مسافرت داشته‌اند که این اقدام هم قریب به یک هفته در حال انجام است و مسافرین عزیز به مسیرهای خارج از شهر راهنمایی می‌شوند.
جاهدی ضمن درخواست از مردم برای در خانه ماندن، گفت: بزرگ‌ترین کمک به نیروهای جهادگر خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس؛ در خانه ماندن است. همچنین مردم تجمعات‌شان را در باغ‌شهری‌ها کم کنند که این امر متأسفانه باعث گسترش این ویروس در برخی شهرها شده که امیدواریم این اتفاق در مجموعه شهرستان لارستان نیفتد.
نام:
ایمیل:
* نظر: