جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۷:۰۴
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
فرمانده سپاه ناحیه لارستان از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی محله محور بین اقشار آسیب‌پذیر لارستان خبر داد.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی محله محور بین اقشار آسیب‌پذیر لارستان خبر داد.
به گزارش تنویر لارستان سرهنگ امیر جاهدی بابیان اینکه در دل بحران‌ها فرصت‌هایی وجود دارد که یکی از این موارد در زمان کنونی افزایش همدلی‌هاست، اظهار کرد: در این روزها که مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر گرفتاری‌های معیشتی پیداکرده‌اند، می‌بایست با یاری‌رسانی، آنان را از معرض مشکلات اقتصادی در امان نگه داشت.
وی با تجلیل از بسیجیان جهادگر لارستانی در حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت، افزود: بسیجیان لارستان با همکاری و همت خیرین در کنار اقدامات مهم در مقابله با ویروس کرونا، در تأمین احتیاجات اساسی و روزمره مردم با تهیه بسته‌های معیشتی گامی در کم کردن آلام و رنج‌های این روزها برداشته‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان بابیان اینکه از ابتدا تاکنون بیش از ۴ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان در قالب پایگاه‌های مقاومت این شهرستان تهیه و توزیع‌شده است، تصریح کرد: کار مددرسانی به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر در نقاط مختلف شهری و روستایی لارستان همچنان ادامه دارد.
این مسئول با دعوت از خیرین برای مشارکت در تهیه بسته‌های معیشتی، خاطرنشان کرد: شماره‌حساب ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۶۸۷۹۵۱۲ به نام کمک‌های مردمی به‌منظور واریز کمک‌های نقدی خیرین در نظر گرفته‌شده است.
وی بار دیگر با تجلیل از فعالیت‌های شبانه‌روزی و گسترده گروه‌های جهادی محله محور، بسیجیان و اقشار مختلف مردم ادامه داد: از نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره بهزیستی و خیرین که در این مسیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یاری کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.
جاهدی با اشاره به اینکه همچنین در راستای سالم‌سازی و گندزدایی از زندگی مردم در تمام شهرها و روستاهای لارستان، طی اقدامی از سوی بسیجیان این شهرستان کار ضدعفونی معابر عمومی از ۳ هفته گذشته آغازشده است، اضافه کرد: بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر از بسیجیان و نیروهای مردمی در قالب گروه‌های جهادی محله‌محور در طرح سالم‌سازی و گندزدایی معابر عمومی لارستان مشارکت دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: