گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
راه اندازی کارگاه تولید ماسک؛
کارگاه تولید تولید ماسک گروه جهادی شهید طالبی به همت جوانان و خیّران شهرستان سپیدان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ کوروش عزیزی در بازدید از کارگاه تولید ماسک بهداشتی در منطقه هماشهر شهرستان سپیدان که به همت جهادگران گروه جهادی شهید «علیرضا طالبی گنجه ای» راه اندازی شده است، روند فعالیت این کارگاه را بررسی کرد.

او، فعالیت های جهادی و داوطلبانه در کنار دستگاه های دولتی را یکی از عوامل برون رفت از شرایط سخت و دشوار فعلی و تنگناهای موجود در کشور معرفی کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادامه داد: حضور داوطلبان و انجام فعالیت های جهادی داوطلبانه علاوه بر ارتقای سطح ظرفیت های اجرایی کشور، باعث تقویت و استحکام فضای روحی و روانی جامعه می شود.

رئیس ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه با تجلیل از شهید سردار حاج «علیرضا طالبی گنجه ای» و روحیه انقلابی آن شهید بزرگوار، اظهار کرد: فعالیت های جهادی و داوطلبانه از مصادیق واقعی ایثارگری به شمار می رود و ایثار و از خودگذشتگی، یکی از یادگارهای بزرگ و به یاد ماندنی شهدای عزیز ما از جمله سردار «علیرضا طالبی» است.

عزیزی از صدور مجوز برای این کارگاه تولیدی در نخستین روزهای آغاز فعالیت های اداری پس از تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا تولیدات این کارگاه در مراکز درمانی کرونا و مناطق کم برخوردار توزیع شود.

عضو هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اظهار امیدواری برای غلبه هر چه سریع تر بر بیماری کرونا، از آمادگی این دانشگاه برای کمک و مشارکت با فعالیت های داوطلبانه در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام/ 
نام:
ایمیل:
* نظر: