گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
پیام تبریک؛
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان،ضمن تسلیت شهادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت،امام موسی کاظم (ع)،در پیامی آغاز سال جدید را به مردم شهرستان تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ متن پیام بدین شرح است:

«اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ طاعَةَ الخاشِعین واشْرَحْ فیهِ صَدْری بإنابَةِ المُخْبتینَ بأمانِکَ یا أمانَ الخائِفین»

نوروز یکی از عناصر هویت فرهنگی ایرانیان و یکی از بزرگ‌ترین میراث‌های معنوی جهان است؛ این آیین کهن به عنوان حلقه اتصال نسل‌ها با یکدیگر، تحکیم وحدت ملی و همبستگی فراملی است.

پیام معنوی نوروز، تاکید بر جوهره الهی انسان است و از این روست که سنت‌های پسندیده اجتماعی همچون دوستی، محبت و کمک به محرومان و نیازمندان را در خود جای داده است.

مردم ایران زمین با دل‌هایی آکنده از عشق به ائمه اطهار (ع) و آغاز طلیعه بهار با نام ویاد امام موسی کاظم (ع) به استقبال نوروز می‌روند که این زمان فرصتی دوباره برای آغاز گذشتن از گذشته‌ها و خروج از کهنه گی به سوی تازگی است.

در این روز‌های پایانی سال با توجه به شرایط خاص کشور و بروز همه گیری ناشی از بیماری کرونا و نگرانی جدی در خصوص افزایش آلودگی ناشی از این ویروس شایسته است با رعایت تمامی نکات مرتبط با بهداشت فردی و اجتماعی به استقبال نوروز و سال جدید رویم. توصیه‌ی اکید بر این است که عید را از طریق تلفن با یکدیگر در تماس باشیم. با ماندن در خانه خود و عزیزانمان را در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار ندهیم و بدانیم که برخلاف همه‌ی هزاره‌های گذشته، دوست داشتن بستگان در ندیدن آنان در نوروز پیش روی است. باشد که شعار "عید ما بعد از غلبه بر کرونا " را سرلوحه‌ی امور خود قرار دهیم.

اینجانب برخود لازم می‌دانم ضمن تبریک پیشاپیش سال نو، از تلاش‌ها و فداکاری‌های پاسداران و بسیجیان عزیز تشکر و قدردانی نموده و توفیقات روز افزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

در پایان لازم است عید بهاران را محضر بزرگ بسیجی عالم رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، بسیجیان همیشه در صحنه و بی ادعا و همه شما مردمان شریف شهرستان سپیدان تبریک عرض نمایم و امیدوارم سال ۹۹، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای مردم عزیز بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود.
ان شاءالله

سرهنگ پاسدار احمد جعفری
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان
نام:
ایمیل:
* نظر: