گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
فرمانده سپاه سپیدان:
احمد جعفری گفت: 4 تور ایست و بازرسی در ورودی های شهرستان سپیدان و تفرجگاه ها جهت ممانعت از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی دایر شده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرهنگ پاسدار احمد جعفری در گفت‌وگو با تنویر، در راستای اقدامات بسیج در مقابله با جنگ بیولوژیکی دشمن اظهار داشت: با فراهم کردن تجهیزات دستی، خودرویی و استفاده از ظرفیت بیش از 1500 بسیجی، رزمایش بزرگ دفاع بیولوژیک در شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.


وی افزود: با حضور بیش از 120 تیم متشکل از گروه های جهادی بسیج، قرارگاه های مردمی و فرهنگی و هیئات رزمندگان اسلام و همچنین با هماهنگی میان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به صورت شبانه روزی و با رعایت اصول بهداشتی و درمانی، عملیات ضدعفونی و میکروب زدایی معابر، خیابان ها و کوچه ها، اماکن عمومی از جمله بیمارستان ها، بانک ها، ادارات، فروشگاه ها و روستاها انجام شده و روال ضدعفونی تا ریشه کن شدن بیماری استمرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان با اشاره به برپایی تورهای ایست و بازرسی در مبادی ورودی‌های شهر عنوان کرد: بیش از چهار تور ایست و بازرسی در ورودی های شهرستان سپیدان و تفرجگاه ها جهت ممانعت از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی دایر شده است و همچنین در همکاری با هلال احمر ایستگاه های کنترل سلامت برای سنجش و تست تب سنجی مردم برپا شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از بسیجیان به صورت داوطلبانه برای همکاری با مراکز بهداشت و مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا نام نویسی کرده اند خاطرنشان کرد: بر اساس بازدیدی که از پایگاه ها و مراکز بهداشت داشتیم بیش از 165 بسیجی خواهر و برادر در قالب تیم های غربالگری، مراقبتی و ضدعفونی مشغول فعالیت و امداد رسانی هستند و گروه های جهادی بسیج نیز ضدعفونی منازل بیماران مبتلا به کرونا را شروع کرده اند.

سرهنگ جعفری با اشاره به توزیع 10 هزار دستکش، 8 هزار ماسک و دو هزار ژل ضدعفونی کننده میان مردم مناطق محروم بیان کرد: به همت بسیجیان و خیرین با راه اندازی 6 کارگاه تولید ماسک تاکنون بیش از 40 هزار ماسک تولید و توزیع شده است.


فرمانده سپاه ناحیه سپیدان اظهار داشت: با کمک حوزه های مقاومت بسیج خواهر و برادر و آماد و پشتیبانی سپاه ناحیه، بسته های مواد غذایی و معیشتی شامل برنج، روغن،مرغ، گوشت، تن ماهی و ماکارونی تهیه و میان کسبه متضرر و خانواده های مستعد و نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: