گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
همزمان با ولادت قائم آل محمد(ص)؛
فرمانده سپاه سپیدان از ذبح گوسفند قربانی در هیئات مذهبی شهرستان به مناسبت نیمه‌شعبان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده سپاه سپیدان در گفت و گو با تنویر اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت منجی عالم بشریت، و با همکاری کانون های فرهنگی هنری، هیأت های مذهبی شهرستان، مشارکت های مردمی و خیرین شهرستان، 14 رأس گوسفند قربانی به نیت سلامتی حضرت ولی عصر(عج) و دفع بلا، ذبح و بین نیازمندان توزیع شد.

جعفری افزود:  توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی و طبخ وتوزیع 6 دیگ آش در هیئات مذهبی شهرستان به مناسبت سلامتی امام زمان (عج)، مدافعان سلامت و بیماران کرونایی توسط خیران سپیدانی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این روز فرخنده بود. 

فرمانده سپاه سپیدان با بیان اینکه در سطح شهرستان ویژه‌برنامه‌های نیمه‌شعبان از طریق فضای مجازی و مساجد برگزار می‌شود گفت: به مناسبت نیمه‌شعبان از سوی جمعی از مداحان برنامه مولودی‌خوانی به طور مستقیم از طریق فضای مجازی و اینستاگرام پخش گردید و علاوه بر آن بلندگوهای مساجد شهرستان از  دیشب تا به امروز  به پخش مولودی پرداختند.

وی گفت: همچنین به منظور استقبال از این میلاد مبارک طی چند روز گذشته مساجد و خیابان ها توسط گروه‌های مردمی آذین‌بندی گردید.

جعفری با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع کرونا، رویکرد ما توزیع کمک بین نیازمندان و تقویت انفاق در سطح جامعه است افزود: شاهد کمک‌های خوب مردمی در این زمینه هستیم که طی چند روز گذشته با هماهنگی ستاد مردمی و گروه‌های جهادی بسته‌هایی در سطح شهر و روستاها توزیع شده است.

وی گفت: در این زمینه چند هیات اعلام کرده‌اند که به جای قربانی که همه ساله در برنامه داشتند امسال پول آن صرف تهیه بسته‌های بهداشتی و غذایی و توزیع بین نیازمندان کنند.

وی درادامه در خصوص ویروس منحوس کرونا گفت: بسیجیان شهرستان در قالب گروه‌های جهادی، بسیج جامعه پزشکی، اصناف و بسیج کارگری در همه شهرستان‌ها، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی و ارائه آموزش‌های لازم به مردم، پای کار آمده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان با بیان اینکه همه امکانات و ظرفیت‌های سپاه برای مقابله با کرونا پای کار آمده و تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهیم ماند، عنوان کرد: نیروهای بسیج وپایگاههای مقاومت، به‌طور مستمرو شبانه روزی اقدام به ضدعفونی سطح شهروروستاهای سپیدان کرده و معابر شهرها ودستگاههای خودپرداز ومغازههای شهرستان در چندین نوبت ضدعفونی‌می‌شود.ما ضدعفونی کردن ومبارزه با کرونارا یک رزمایش می‌دانیم که تا آخرین روز ونابودی این ویروس پای کارخواهیم بود.

فرمانده سپاه سپیدان درپایان ضمن تشکر از آحاد مردم ولایتمدار وانقلابی شهرستان وتقدیراز ستاد مبارزه کرونا و جامعه پزشکی شهرستان افزود : از مردم فهیم شهرستان خواهشمندم مانند گذشته با رعایت اصول ایمنی وبهداشت و در صورت امکان در خانه ماندن وپرهیز از تردد غیر ضروری در سطح شهرستان ؛تا ریشه کنی این ویروس منحوس با مجموعه ستاد مبارزه با کرونا همکاری لازم داشته باشند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: