گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
سرهنگ جعفری:
فرمانده سپاه سپیدان گفت: بسته‌های معیشتی به ارزش ریالی 100 میلیون ریال در بین 400 نفر از نیازمندان سپیدانی توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح امروز یکشنبه مورخ 999/01/24 سرهنگ پاسدار احمد جعفری، فرمانده سپاه سپیدان، در گفت و گو با تنویر با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سپاه شهرستان در راستای مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: از جمله اقدامات، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی است که برای این منظور 200 هزار لیتر مواد ضدعفونی مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: در انجام این کارها بیش از 800 نفر مشارکت داشتند و اقدامات انجام شده در این راستا تا پایان مهار کرونا در سپیدان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه سپیدان با بیان اینکه تعدادی از خانواده‌ها در نتیجه شیوع کرونا و به دنبال آن قرنطینه خانگی در تامین معیشت و هزینه‌ای زندگی خود دچار مشکل شدند، ادامه داد: برای کمک به این افراد نیز تاکنون 400 بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون ریال توزیع شده است.

وی مجموع ارزش ریالی این بسته‌ها را 100 میلیون ریال اعلام و عنوان کرد: کمک‌های انجام شده توسط سپاه و نیروهای بسیجی این شهرستان تهیه و به مناسبت میلاد امام زمان(عج) در بین نیازمندان توزیع شد.

جعفری در خاتمه افزود: یکی از تبعات کرونا  تحمیل فشار بر اقشار آسیب پذیر جامعه، مشاغل مختلف و کارگران روزمزد بوده است. این افراد توسط پایگاه های مقاومت بسیج احصا شده اند و به منظور کمک به آنها تا کنون افزون بر 400 بسته معیشتی توسط بسیج و سپاه سپیدان تهیه و توسط پایگاه های مقاومت بسیج توزیع شده است.

وی تاکید کرد: در ادامه برای آمادگی بعد از ریشه کنی کرونا نیز برنامه ریزی شده و انشاالله این فعالیت ها همچنان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: