جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۰۳:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز از کسر داوطلبانه 20درصدی ازحقوق پرسنل این ناحیه جهت تامین وتوزیع اقلام مصرفی بین خانواده های کم‌برخوردار و آسیب دیده از کرونا در شرق شیراز خبر داد.
به گزارش تنویر، سرهنگ مرتضی خسروانی امروز صبح در جلسه کمک مومنانه این ناحیه، اظهار داشت: بسیج، بی­ ریا، بدون توقع و صبور، در همه حوادث غیر مترقبه در هرجای کشور پرچم­دار امداد رسانی و یاری به مردم عزیز کشور است.

کسر داوطلبانه ی 20 درصد از حقوق پرسنل، آغاز طرح کمک مومنانه در سپاه احمدبن موسی

خسروانی گفت: در راستای پاسخ عملی به توصیه­ های حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص کمک مومنانه به نیازمند و قشر آسیب دیده از بیماری کووید19 در ماه مبارک رمضان برنامه های جامع و خوبی طرح ریزی شده و در حال انجام است.

وی بیان کرد: در گام اول این طرحِ موثر، 20 درصد از حقوق پرسنل این ناحیه به صورت داوطلبانه کسر و در جهت تامین اقلام ضروری خانواده های آسیب دیده اختصاص می­یابد.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) با اشاره به فراخوان گردان­های بیت المقدس ، کوثر و گروه­های جهادی گفت: در صدد هستیم که با محوریت پایگاه­ها در شرق شیراز خانواده­های آسیب دیده را شناسایی کنیم و با تشکیل شناسنامه­ای منسجم به طول سه الی چهار ماه به خانواده­های آسیب دیده کمک کنیم.

سرهنگ خسروانی با بیان اینکه بسیج ظرفیت شناسایی خانوارهای آسیب دیده از بیماری کرونا بامحوریت پایگاها را دارد افزود: خیرین مردمی هم که تمایل به مشارکت در طرح کمک مومنانه را دارند می­توانند در این طرح خداپسندانه شرکت نمایند و کمک­های نقدی خود را به گروه جهادی انصارالحیدر با شماره کارت 1590-4929-8111-6273 واریز کنند.

وی با اشاره به اینکه کمک­های خیرین در همان محدوده سرزمینی به دست نیازمندان می­رسد،گفت: اوج این کمک­ها از میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) تا عید سعید فطر می باشد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: