گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۲۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
مسئول سازمان بسیج رسانه فارس:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس با بیان اینکه خبرنگاران نیز مانند مدافعان سلامت، در خط مقدم مدیریت کرونا هستند از توزیع بسته‌های حمایتی ویژه خبرنگاران رسانه‌های استان خبر داد.


سروان پاسدار مصطفی اژدری با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در بحران کرونا، گفت: نقش رسانه‌ها در تامین امنیت سلامت روانی و مدیریت افکار عمومی جامعه در کنار کادر درمان در روز‌هایی که از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد، ستودنی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس با تاکید بر حمایت همه جانبه از اصحاب رسانه و جراید و با اشاره به منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر عزم جدی در مساوات و کمک مومنانه، افزود: ماه مبارک رمضان ماه انفاق و ایثار و تجلی احسان است و می‌طلبد تا علاوه بر افراد محروم جامعه، برای بهبود زندگی اقشار فرهیخته که همواره دردشان درد مردم است و متواضعانه مشکلات شان را مطرح نمی‌کنند نیز چاره‌اندیشی کرد.

او با بیان اینکه همانگونه که از خبرنگاران انتظار داریم با توجه به مسئولیت اجتماعی خود، مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند لازم است برای امور حیاتی و تامین حداقل‌های معیشتی آنان نیز تدبیر کنیم، افزود: وضعیت فعلی مطبوعات و رسانه‌های فعال استان، با توجه به تورم موجود، چند برابرشدن قیمت کاغذ و سپس بحران کرونا، مناسب نیست و می‌طلبد متولیان امر و مسئولان نهاد‌های فرهنگی به دست‌اندرکاران سخت‌کوش این عرصه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اژدری از توزیع بسته حمایتی ویژه خبرنگاران در ماه مبارک رمضان خبر داد و ادامه داد: ۸۵ بسته حمایتی هر کدام به ارزش ۳۵۰ هزار تومان به اصحاب رسانه استان که به ویژه در مبارزه با شیوع کرونا فعالیت داشته اند، امروز توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس اظهار کرد: این بسته‌ها شامل ارزاقی از جمله برنج، گوشت، رب گوجه، روغن، ماکارانی، خرما و به همراه موادضدعفونی بوده است.

او تصریح کرد: حمایت از اصحاب رسانه و خبرنگاران و عکاسانی که در ایام شیوع کرونا و هنگام پوشش اخبار ممکن بود دچار حادثه شوند که برای این منظور تسهیلاتی در نظر گرفته شد بدین ترتیب که اگر یکی از اصحاب رسانه در جریان تهیه خبر، گزارش، عکس و ... مرتبط با ویروس کرونا در بیمارستان‌ها، ورودی و خروجی شهر‌ها و... ولو به‌صورت جزئی دچار حادثه شود، حتماً پیگیری‌های پرداخت غرامت به آنان را دنبال می‌کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: