آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
تنویرخبرداد:
به گزارش تنویر، به همت بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون  و اداره آموزش و پرورش شهرستان همزمان با هفته معلم طرح رزمایش همدلی وکمک های مومنانه به دانش آموزان نیازمند برگزار شد.

حجت الاسلام محمد صباحی، امام جمعه کازرون، در مراسم طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه فرهنگیان کازرون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله استاد شهید مطهری و تبریک روز معلم اظهار داشت: دراین مدتی که ویروس منحوس کرونا تمام دنیا را به یک جنگ تمام عیار بیولوژیکی مشغول کرده، صحنه هایی که درکشور ما در مقابله با این ویروس به نمایش درآمده، بی نظیر است.

امام جعمه کازرون، قشر فرهنگیان را موتور متحرکه فکری جامعه توصیف کرد و بیان داشت: بافت فرهنگیان بافت خیرخواهانه جامعه بوده که در حوادث گوناگون طبیعی از جمله سیل، زلزله و در امور خیرخواهانه دیگر کمک به عتبات عالیات، جشن عاطفه ها و ... بیشتر از ارگان های دیگر پا به عرصه کمک می گذارند.

 امیرحسین جمشیدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون در این مراسم بیان داشت: در پاسخ به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص مواسات و کمک مؤمنانه که در نیمه شعبان مطرح فرمودند، فرهنگیان کازرون با تعهد بالایی که دارند و به جهت مسئولیت اجتماعیِ خویش در راستای تعلیم و تربیت فرزندان این آب و خاک، شرکت فعالی در این زمینه داشتند.

وی افزود: در قالب همین طرح قبل از اینکه بصورت متمرکز عمل کنیم، تعداد زیادی از مدارس بصورت خودجوش ورود کردند و با شناسایی خانواده های دانش آموزان نیازمند به کمک آنها شتافتند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: