جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۴۶:۲۴
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه آغاز شد
به گزارش تنویر مرودشت:دومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت آغاز شد.

در همین راستا سرهنگ پاسدار برادر جمالی فرمانده ناحیه مرودشت ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشتند:"اولین مرحله از کمک های مومنانه در شهرستان مرودشت، در نیمه شعبان با توزیع 4000 بسته ارزاق به ارزش 750 میلیون تومان بین اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده از بیماری کرونا انجام شد".
"در مرحله دوم از این رزمایش بزرگ و همگانی، ان شاالله در شب میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) با توزیع 5000 بسته معیشتی به ارزش 1 میلیارد و 200 میلیون تومان بین اقشار نیازمند شهرستان توزیع خواهد شد".
ایشان در ادامه افزودند:"این عمل خدا پسندانه به پشتوانه کمک خداوند متعال و حمایت های مردم در حال اجراست. و از خیرین تقاضامندیم در زمان باقی مانده، خود را در این عمل خیر و خداپسندانه سهیم نمایند".

در ادامه حاج آقا کاظمی مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرودشت افزودند:"در آستانه میلاد مسعود کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع)، مردم ولایت مدار و مومن شهرستان مرودشت به ندای رهبر فرزانه انقلاب، در خصوص رزمایش مومنانه در ماه مبارک لبیک گفته و در ایامی که ویروس منحوس کرونا باعث بروز مشکلات معیشتی و اقتصادی برای عده ای از مردم گردید، مردم مومن در کمک های مومنانه خود بر اساس آیه قرآن در امر بر و انفاق به همکاری و همیاری همدیگر شتافتند. و با تهیه اجناس و اقلام خوراکی و کمک های نقدی، سبد معیشتی را آماده و بین افراد نیازمند توزیع نمودند. مردم ما فرهنگ انفاق و ایثار و نوع دوستی را به مرحله اجرا گذاشته و در عرضه اقتصادی مثل عرصه های نظامی،سیاسی،فرهنگی و اجتماعی سرفراز بیرون آمدند و با این کار خداپسندانه رضایت قلب نازنین آقا امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله) و افراد نیازمند را فراهم نمودند".

گزارش تصویری:















نام:
ایمیل:
* نظر: