جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۰۴:۱۲
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
فرمانده سپاه ناحیه لارستان خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه لارستان از اهدای 29 سری جهیزیه به نوعروسان لارستانی توسط سپاه پاسداران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ پاسدار امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان در آیین اهدای 29سری جهیزیه به نوعرسان لارستانی گفت: همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و هفته بسیج سازندگی، 29 سری جهیزیه به ارزش ریالی 2میلیارد و هفتصد میلیون ریال که 45درصد آن از سوی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و 55درصد دیگر با مشارکت خود مددجویان و اداره بهزیستی شهرستان لارستان تهیه شده بود به نوعروسان لارستانی تحت پوشش سازمان بهزیستی اهدا شد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان اظهار داشت:این جهیزیه ها شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی،اجاق گاز،جاروبرقی، فرش، تلویزیون،پلوپز، ظروف آشپزخانه و... می باشد که همه از کالاهای ایرانی وبا هدف حمایت از تولید ملی و ترویج ازدواج آسان برای این زوج ها تهیه شده است.
 
وی ادامه داد:یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است و امسال برای دومین سال پیاپی  طرح اهدای جهیزیه در لارستان توسط سپاه و با مشارکت اداراتی همچون کمیته امداد و بهزیستی به اجرا درآمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: