کد خبر: ۱۲۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز گفت: تاکنون 8700 بسته معیشتی در میان خانواده های زیان دیده اقتصادی از شرایط کرونا در شیراز توزیع شده است.

به نقل از روابط عمومی ناحیه فوق ، سرهنگ دوم پاسدار عباس بنایی خیرآبادی در آیین آغاز توزیع بسته های معیشتی در دومین رزمایش کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول ا...(ص) گفت: قبل و بعد از ابلاغ برگزاری رزمایش کمک مومنانه ناحیه مقاومت سپاه محمدرسول ا...(ص) شیراز با کمک خیران و نهاد‌های مستقر در شمال غرب شیراز نسبت به تشکیل قرارگاه برای کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا تا کنون ۷ هزار و ۵۰۰ سبد کالا را در میان آنان توزیع کرد و در آغاز مرحله دوم این رزمایش نیز یک هزار و ۲۰۰ سبد کالا در میان نیازمندان توزیع می شود که شامل مواد پروتئینی، گوشت، حبوبات،روغن، گوجه فرنگی و برنج به ارزش هر بسته 300 هزار تومان بوده است.

بنایی خیرآبادی از تلاش و فعالیت بسیجیان و گروههای جهادی تقدیر کرد و تصریح کرد: علاوه بر کمک‌های مومنانه و توزیع سبد کالا با مالکان مغازه و صاحبان خانه‌های اجاره‌ای توسط گروههای جهادی صحبت شد تا تمام یا بخشی از اجاره را از مستاجران دریافت نکنند.

وی ادامه داد: ضمن شناسایی افرادی که در این وضعیت دچار مشکلات معیشتی در سامانه رمضان توسط گروههای جهادی بر آنیم تا پایان ماه مبارک رمضان حداقل به هر خانوار ثبت نام و تحقیق شده یک سبد کالا اختصاص دهیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز از شناسایی بیش از 10 هزار افراد متضرر از ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: هفته آینده نیز 2000 بسته تهیه و توزیع خواهد شد.

رییس مجمع جهادی ناحیه مقاومت سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز نیز در حاشیه این آیین بیان کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در کشور جوانان گروههای جهادی در گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و مجتمع های مسکونی و ورودی و خروجی های شهرا فعالیت داشتند و سپس در تب سنجی و غربالگری موردهای مشکوک شرکت کردند و امروز هم پس از دستور رهبری در راستای رزمایش کمک های مومنانه تمام نیروها با تمام قوا در صحنه حاضر شدند و با کمک خیرین و مردم به جمع آوری و توزیع کمک های مردمی اقدام کردند.


عبدا... دولتخواه افزود: 35 گروه جهادی در شمال غرب شهرستان شیراز، شهرک های غرب و صدرا حضور دارند که پنج گروه از آنها در این رزمایش فعالیت می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: