کد خبر: ۱۲۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)
بیانیه سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز به مناسبت فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)
ظلم ستیزی و و عدالت خواهی از آرمان های همیشگی انسانهاست که همواره از سوی پیامبران و پیشوایان دین و برخی از رهبران آزاد مردان و رهبران دلسوز پیگیری شده و افراد زیادی جان و سلامتی خویش به پای این آرمان فدا نموده اند.
یکی از یزرگ مردانی که جان ارزشمند خویش را صادقانه در کف اخلاص گرفته و برای رهائی بشر از زیر بار ظلم و ستم و گسترش دین تا پای فدا کردن فرزند دانشمند و مجتهد خویش تلاش ومبارزه نموده رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)بنیان گزار نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.
14خرداد سال1342سرآغاز همراهی امت و امام در بنیان گزاری انقلابی که عدالت خواهی ،استکبار ستیزی و عزت طلبی از مهمترین آرمان های آن بوده که با توفیق الهی در 22بهمن سال1357با سقوط حکومت استبدادی به پیروزی رسیده است.
بعد از پیروزی انقلای اسلامی ایران بر حکومت ظلم و جور و از دست رفتن منافع بیگانگان در کشور جنگ هشت ساله ی نابرابری کشوری شرقی و غربی علیه کشور توسط صدام حسین راه اندازی نمودنند که با همت و فداکاری مردم مومن و غیور سرزمین دشمن تا دندان مسلح را به عقب راندند.
همگی باید بدانیم پیشرفت های فوق العاده در حوزه پزشکی ،نظامی،اتمی بسیاری از رشته های علمی همچون نانو و سلول های بنیادی و گسترش عمران و آبادی در سراسر کشور مخصوصا مناطق روستائی و مستضعف نشین الارغم تحریم های سنگین استکبار جهانی نتیجه اطلاعت مردم از رهبر دینی انقلاب اسلامی بوده است.
از این رو ما جوانان  شمال غرب شیراز برخود لازم می دانیم همچوم پیشینیان فداکاردر ایام مبارزات و دوران دفاع مقدس با همراهی امت حزب الله کشورمان و اطلاعت بی چون و چرا از امام دوم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مد ظله العالی)در مسیر ظلم ستیزی و عدالت خواهی و مبارزه با فساد و تبعیض تا پای جان  تا رسیدن پرچم این نظام به دست صاحب اصلی اش  راه را ادامه دهیم .
نام:
ایمیل:
* نظر: