سواد رسانه ای
مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می کند:
boletمسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
نتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر کرد:
boletنتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
کد خبر: ۱۲۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس :
اولین دوره توجیهی آموزشی شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی در سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با حضور جمعی از فعالین فضای مجازی برگزار شد.
سرهنگ موسی زارعی در حاشیه این دیدار علت برگزاری این دوره را توجیه گردان ها و گروهانهای معاونت فضای مجازی این ناحیه و ارتقای سواد رسانه‌ای حاضرین عنوان کرد.
زارعی با بیان اینکه شبکه مردمی سایبری انقلاب یک بنای نوپا با ظرفیت بسیار بالا است، اظهار داشت: مسئولان و ارکان گروهان های مدرسان، تولید محتوا، رصد، انتشار و فن آوری با جزئیات نحوه فعالیت خود در گردانهای سایبری آشنا شدند.

سرهنگ دوستدار، مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس نیز در این مراسم گفت: امروزه با فراگیر شدن رسانه در کشور و مسئله‌ مهم فضای مجازی به عنوان رسانه پر مخاطب، زندگی جامعه شهری و روستایی را با دگرگونی و مشکل مواجه کرده است.
  رییس سازمان فضای مجازی بسیج فارس افزود: با تشکیل گردانهای سایبری، جوانان بسیجی موازنه جریان ضدانقلاب در فضای مجازی را به هم زده‌اند.
این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان با مدل‌های مواجهه هوشمند مقابل ما قرار گرفته‌اند ما نیز باید حضوری هوشمندانه در فضای مجازی داشته باشیم.

دوستدار از تغییر معادلات در حوزه فضای مجازی با ورود جوانان انقلابی خبر داد و گفت: از سال ۹۷ که شبکه مردمی سایبری شکل گرفته، مانع از اثرگذاری جدی جریان مقابل شده است.

وی با اعلام اینکه افزایش گردان سایبری سبب رسیدن صدای انقلاب به دنیا می شود افزود: در جنگ نظامی و سخت خانم ها امکان حضور در خط مقدم را نداشتند اما در جنگ نرم خانمها توانسته اند در خط مقدم دفاع از ارزش ها اقدامات موثری را انجام دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: