کد خبر: ۱۲۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
در راستای اجرای طرح سپاس و تجلیل و تکریم جامعه جهادگران استان ، رئیس سازمان بسیج سازندگی به همراه فرماندهی محترم ناحیه مقاوت شهرستان فسا ، اعضاء مجمع جهادی استان فارس و معاونت محترم فرمانداری شهرستان فسا با مادر و خانواده گرامی جهادگر والامقام و جاویدالاثر مرحوم محمد راضی دیدار کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس پس از قرائت فاتحه بر مزار مرحوم محمد راضی در دیدار با خانواده آن مرحوم گفت:  محمد راضی از جهادگران به حق خدمت کذار ما بودند و همیشه در راه حق و حقیقت و خدمت گذاری به محرومان قدم گذاشتند.

قطعا فرزندان آن مرحوم نیز نظیر پدر بزرگوارشان راه سعادت پدری را ادامه خواهند داد.

سید مجتبی سرور زاده در انتها لوحی به رسم یادبود و به رسم قدر دانی از تلاش های مجهادانه آن مرحم تقدیم خانواده راضی کردند.

خانواده مرحوم راضی، ضمن تشکر از تشریف فرمایی مسئول بسیج سازندگی استان گفتند: مرحوم محمد راضی نه تنها یک جهادگر و نه تنها یک فرد اخلاقی و یک مربی ورزشی بسیار خوب بلکه یک مشاوره بسیار خوب در روستا بودند به طوری که ما برای کوچکترین کار ها با آن مرحوم مشورت میکردیم.

عکاس:برادر ستاری

مرحوم راضی از جهادگران پر تلاش گروه جهادی حرکت المحرومین بودند و در اردوهای جهادی استانی و خارج از استانی حضور پر رنگی داشتند که در ماه جاری دار فانی را وداع گفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: