پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۳۲:۵۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
با حضور فرمانده سپاه جهرم
از فرماندهان پایگاهها و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا س جهرم، به علت عملکرد خوب در برنامه های ابلاغی سال 98 و اجرای برنامه های متنوع در مبارزه با ویروس کوید 19، تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، با حضور سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده سپاه آن شهرستان، از فرماندهان پایگاهها و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا س جهرم، به علت عملکرد خوب در برنامه های ابلاغی سال 98 و اجرای برنامه های متنوع در مبارزه با ویروس کوید 19، تقدیر به عمل آمد.

سرهنگ غلامرضا توکل، فرمانده سپاه جهرم، در این برنامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان جهرم، از تلاش و همت و انگیزه خواهران بسیجی در رفع دغدغه های مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر نمود.

وی با اشاره به برنامه های متنوع بسیج، آن شجره طیبه را پیشرو در تمام زمینه های انقلاب اسلامی معرفی و از بسیجیان خواست که در راه اعتلای آن کوشش دو چندان داشته باشند.

سرکار خانم جباریان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س در گزارشی کوتاه، اهم عملکرد بسیجیان آن حوزه را در زمینه های آموزش و درمان، فرهنگی، تربیتی، اقتصادی و معیشتی عنوان نمود.

وی با اشاره به همکاری در راه اندازی بیمارستان مجازی با حوزه مقاومت بسیج بقیه الله عج، از همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در جهت یاری رساندن به ایشان در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا،خبر داد.

جباریان از راه اندازی کارگاههای ساخت ماسک پارچه ای در منازل بسیجیان خبر داد و در ادامه افزود: طرح های اقتصادی جهت کمک معیشت خانواده ها تهیه شده که لازمه آن ابتدا در اختیار داشتن فضا و مکان مناسب است.

وی با اشاره به فعالیتهای مختلف در حوزه تربیتی، فضای مجازی و برگزاری مراسمهای فرهنگی در این ایام در فضای مجازی، از فرمانده سپاه جهرم در جهت رفع نواقص و کمک به برگزاری هر چه بهتر برنامه های بسیج خواهران، درخواست کمک و مساعدت نمود.

در پایان این برنامه با اهداء جوایزی از زحمات فرماندهان پایگاهها و اعضای شورای آن حوزه مقاومت، تقدیر شد.



نام:
ایمیل:
* نظر: