سواد رسانه ای
مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می کند:
boletمسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
نتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر کرد:
boletنتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
کد خبر: ۱۲۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس خبر داد:
در سفر حجت الاسلام و المسلمین جعفر جُدیری معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه به شیراز، تفاهم نامه همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه با مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس امضا شد.
سرهنگ محمدجعفر دوستدار، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس اظهار داشت: در راستای فعالیت های مشترک میان مجموعه فضای مجازی سپاه و مرکز خدمات حوزه علمیه قم، توافقاتی انجام شد.

به گفته دوستدار، برگزاری دوره های آموزش سواد رسانه ویژه طلاب و خانواده های آنان، برنامه های تربیتی  و کارهایی که در مجموعه فضای مجازی برای حوزه های علمیه می توان انجام داد، از جمله مسابقات کتابخوانی، مسابقات فرهنگی، و برنامه های توانمند سازی این عزیزان، از جمله این توافقنامه است.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس یادآور شد: در ماه مبارک رمضان هم یک دوره آموزش سواد رسانه ویژه طلاب سراسر کشور برگزار شد که با استقبال خوبی مواجه گردید.

وی با بیان اینکه بیش از 3هزار نفر طلبه در این دوره ها شرکت کردند که هنوز هم در حال اجراست افزود: به زودی با پایان دوره، آزمونی برگزار و به شرکت کنندگان، گواهی پایان دوره تقدیم می شود.

دوستدار، استمرار این دوره ها در سطح کشور را از جمله اهداف و برنامه های آینده این سازمان معرفی کرد و گفت: استمرار دوره مجازی سواد رسانه ویژه طلاب، خانواده و فرزندان آنان در سراسر کشور، پشتیبانی از دوره های حضوری سواد رسانه در کشور و استان، اجرای مسابقات کتابخوانی و برنامه های فرهنگی و هنری ویژه همسران و فرزندان طلاب از جمله مهمترین بندهای تفاهم نامه امضا شده فی مابین اعلام شده است.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس همچنین در این جلسه، با بیان اینکه معتقدم اگر امروز مشکلاتی در جامعه هست، به خاطر این است که مسجد، کارکردهای اصلی خود را ندارد، تأکید کرد: اگر یک مسجد در محلی فعال باشد، یعنی امام جماعتش امام باشد، آن محله فعال می شود.

وی، طرح "مسجد ما" را از طرح های اجرایی شده این سازمان در راستای فعال کردن مساجد معرفی کرد و گفت: وظیفه خود می دانیم که در این راه،کمک کنیم، چرا که اگر یک طلبه سرخط باشد، یک منطقه با وجود او ایمن می شود.

در ادامه، حجت الاسلام جدیری، مسئول مرکز خدمات حوزه علمیه قم هم اظهار داشت: برای بالابردن فضای رسانه و کنشگری فعال میان طلاب، نیاز است که به صورت کشوری برنامه‌هایی داشته باشیم و امیدواریم که بتوانیم با همکاری سازمان فضای مجازی سپاه فجر، این بحث را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزش مجازی ضیافت مجازی ویژه طلاب سراسر کشور در ماه مبارک رمضان گفت: با تلاش های صورت گرفته و پیگیری و پشتیبانی خوب محتوایی و فنی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس الحمدلله در ماه مبارک رمضان یک دوره آموزش مجازی کاربردی و خوب برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.

حجت الاسلام جدیری در پایان گفت: ان شاءالله بر اساس توافقات صورت گرفته، فعالیت های متعددی در حوزه فضای مجازی و تربیتی توسط مرکزخدمات حوزه های علمیه و سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس ویژه طلاب و خانواده های آن ها انجام خواهد گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر: