جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۴۲:۱۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج جهرم خبر داد:
سرهنگ دوم پاسدار محسن جهانگیر گفت: گروه جهادی راسخون حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج در عرصه های 10 گانه محرومیت زدایی، از برادران علاقه مند، نام نویسی به عمل می آورد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار محسن جهانگیر فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج آن ناحیه، طی مصاحبه ای با تنویر، از شروع ثبت نام جهت عضویت در گروه جهادی راسخون، خبر داد.

وی با اشاره به عرصه های 10 گانه عمرانی و سازندگی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، اردویی، سلامت، آموزشی، اجتماعی، قرآن و عترت، رسانه و فضای مجازی، از همه علاقه مندان به عرصه جهاد و محرومیت زدایی بر اساس منویات مقام معظم رهبری دعوت به همکاری نمود.

جهانگیر ضمن یادآوری أجر و ثواب اخروی فعالیتهای خداپسندانه و تأثیر آن بر زندگی انسان، مهلت ثبت نام در این فعالیت معنوی را تا 15 تیرماه با مراجعه به حوزه مقاومت صاحب الزمان عج عنوان داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج با اشاره به فعالیتهای خداپسندانه گروه جهادی راسخون در طول سالهای گذشته اعم از ساخت منزل مسکونی، حضور فعال و چشمگیر در مبارزه با بیماری کرونا، حضور و امدادرسانی به مردم در سیل شهرستان پل دختر،  فعالیتهای فرهنگی در مناطق کمتربرخوردار شهرستان جهرم،  اشاره نمود و افزود: برادرانی که میخواهند در عرصه های جهادی فعالیت داشته باشند، با مراجعه به آن حوزه مقاومت، در این برنامه معنوی، ثبت نام نمایند.

فراخوان عضوگیری گروه جهادی راسخون بسیج
نام:
ایمیل:
* نظر: