آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت‌الاسلام محمودی زاده گفت: هماهنگی و تعامل دو نهاد انقلابی سپاه و قوه قضائیه در سطح استان فارس یک موضوع بسیار مهم است
سردار سیدهاشم غیاثی، حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده و جمعی از مسئولان سپاه فجر فارس همزمان با هفته قوه قضائیه با حجت‌الاسلام موسوی ریاست دادگستری و حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب استان فارس دیدار کردند.

حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه، گفت: دستگاه قضائی بعنوان یکی از ارکان اصلی نظام و حکومت اسلامی  رسالت مهم ترویج و تحقق عدالت اسلامی در جامعه را بر عهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه برخورد مداوم با مفسدان اقتصادی در دستور کار قوه قضائیه باشد، گفت: برخورد مقتدرانه دستگاه قضائی با مفسدان و رسانه ای شدن دادگاه‌های برخی از متهمان دانه درشت اقتصادی نه تنها اعتماد مردم به دستگاه قضائی را بیش از پیش افزایش می دهد بلکه برای افکار عمومی یک حرکت اُمید دهنده و اطمینان دهنده خواهد بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره به ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و مذهبی در استان فارس، گفت: موضوع سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) بودن فارس و شیراز یک ظرفیت عظیم برای برنامه‌ریزی اقدامات فرهنگی و مذهبی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسؤولان استان قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام محمودی زاده خاطرنشان کرد: هماهنگی و تعامل دو نهاد انقلابی سپاه و قوه قضائیه در سطح استان فارس یک موضوع بسیار مهم است و بین این دو نهاد انقلابی همکاری و هم پوشانی بسیار خوبی در حوزه های مختلف برقرار است.

حجت‌الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس نیز در این دیدار ضمن تبریک به حجت‌الاسلام محمودی زاده در پیِ انتصاب بعنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر، گفت: با شناختی که از این برادر بزرگوار داریم و با توجه به سوابق گذشته حجت‌الاسلام محمودی‌زاده امیدواریم در مسئولیت جدید نیز شاهد موفقیت و سربلندی ایشان باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: