پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۱:۴۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
فرماند حوزه مقاومت بسیج الزهرا س خبر داد:
سرکار خانم یزدانبخش از توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند، به ارزش یکصدوده میلیون ریال، به همت پایگاههای آن حوزه، به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، پایگاههای حوزه مقاومت بسیج الزهرا س آن شهرستان، به مناسبت دهه کرامت، از میلاد موفور السرور حضرت فاطمه معصومه س تا میلاد امام رضا ع، اقدام به جمع آوری کمکهای مومنانه مردم نیک اندیش و توزیع آن بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا نموده اند.

سرکار خانم یزدانبخش، فرمانده حوزه مقاومت الزهرا س با بیان این خبر، اظهار داشت: در این رزمایش، بیش از یکصد بسته، اقلام غذایی شامل، برنج، گوشت، حبوبات، روغن، شکر، به ارزش یکصد میلیون ریال، تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به ایام با برکت دهه کرامت، گفت: مبلغ 8 میلیون ریال وجه نقد نیز به سه خانوار نیازمند در این ایام با برکت اهداء گردید.

فرمانده حوزه مقاومت الزهرا س در ادامه با اشاره به مشکلات عدیده خانواده های نیازمند به خاطر شیوع ویروس کرونا، از اهداء 2 عدد کولر و یک دستگاه یخچال به سه خانواده نیازمند خبر داد.

خانم یزدانبخش ضمن دعوت از مردم نیک اندیش و خیرین گرانقدر شهرستان جهرم جهت شرکت در این امر خداپسندانه، اظهار داشت: حوزه مقاومت الزهرا س آمادگی جمع آوری کمکهای مومنانه مردم و توزیع بین اقشار نیازمند را دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: