آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
توسط پایگاه مقاومت بسیج صنعت برق فارس برگزار شد:
به مناسبت دهه‌ی کرامت مسابقه کتابخوانی با اهدای کتاب «یادت باشد» توسط پایگاه مقاومت بسیج صنعت برق فارس در بین بسیجیان این پایگاه برگزار شد.
به مناسبت دهه‌ی کرامت مسابقه کتابخوانی با  اهدای کتاب «یادت باشد» توسط پایگاه مقاومت بسیج صنعت برق فارس در بین بسیجیان این پایگاه برگزار شد.

کتاب «یادت باشد» روایتی است عاشقانه از زندگی یک شهید مدافع حرم که پاییز سال ۸۹ به کربلا رفت، پاییز سال ۹۱ عقد کرد، پاییز سال ۹۲ ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال ۹۴ در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) به شهادت رسید! شهید حمید سیاهکالی.

سخنان رهبر انقلاب اما برگی دیگر از این کتاب را نشان داد؛ آنجا که فرمودند اخیراً کتابی را خوانده‌اند که ماجرای زندگی زن و شوهر دهه هفتادی را روایت میکند و از ماجرای نذر روزه‌ گرفتنشان برای برپایی مجلس بدون گناه عروسی گفتند و اشاره‌شان به کتاب «یادت باشد» بود؛ آقا گفتند که ماجرای این جوانان باید در تاریخ ثبت شود؛ و اشاره کردند که « اینها مال قضایای صد سال پیش و دویست سال پیش نیست، مال سال ۹۴ و ۹۵ و مال همین سالها است، مال همین روزهای در پیش [روی] ما است؛ امروز این است. در نسل جوانِ ما یک چنین عناصری حضور دارند، یک چنین حقیقت‌های درخشانی در آنها حضور دارد و وجود دارد؛ اینها را باید یادداشت کرد، اینها را باید دید، اینها را باید فهمید. فقط هم این [یک نمونه] نیست که بگویید «آقا! به یک گل بهار نمیشود»؛ نه، بحث یک گل نیست؛ زیاد هستند از این قبیل. این دو -زن و شوهری که عرض کردم- هر دو دانشجو بودند که البتّه آن پسر هم بعد میرود شهید می‌شود.
*
در پایان به تعدادی از برگزیدگان این مسابقه جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: