آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: سپاه، دستگاه قضائی و نیروی انتظامی فارس به عنوان سه نهاد تاثیرگذار تمام تلاش خود را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بکار خواهند بست.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، سردار سید هاشم غیاثی در جلسه قرارگاه مشترک رمضان که با حضور مسئولین سپاه، فرماندهی انتظامی و دستگاه قضائی استان برگزار شد، گفت: فارس بعنوان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) یک استان با ظرفیت های بالقوه فرهنگی و مذهبی است و می تواند در حوزه احیای فرائض امر به معروف و نهی از منکر بعنوان یک خطه تاثیرگذار در سراسر کشور مطرح شود.

وی با تاکید بر اهمیت احیای فرائض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: یکی از نشانه های پویایی جامعه اسلامی اهتمام عموم شهروندان به انجام این فرائض مهم است و عمل به این فرائض مهم آسیب های اجتماعی را از نسل نوجوان و جوان دور خواهد کرد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی سپاه و بسیج فارس برای احیای این فرائض مهم به میدان آمده اند، گفت: سپاه، دستگاه قضائی و نیروی انتظامی فارس به عنوان سه نهاد تاثیرگذار تمام تلاش خود را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بکار خواهند بست.

سردار غیاثی با بیان اینکه کاهش آسیب های اجتماعی باید در راس برنامه های مدیران دستگاه های اجرایی قرار داشته باشد، خاطرنشان کرد: سپاه فارس از اقدامات انقلابی نیروی انتظامی و دستگاه قضائی استان حمایت می کند و امنیت اجتماعی مردم خط قرمز نهادهای انقلابی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: