آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس:
سرهنگ دوم سرورزاده گفت: برنامه‌ریزی لازم از سوی سازمان‌ برای تداوم حضور فعال گروه های جهادی در حوزه پشتیبانی از افراد آسیب‌دیده و کنترل شیوع بیماری کرونا انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، سرهنگ دوم مجتبی سرورزاده با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بسیج سازندگی در رابطه با شعار سال، گفت: قرارگاهی با عنوان پیشرفت و جهش تولید با مدیریت بسیج سازندگی فارس تشکیل شده که در حال حاضر مشغول انجام کارهای مطالعاتی در سطح استان است.

وی با بیان اینکه این مطالعات به تفکیک در همه شهرستان‌ها و بخش‌ها انجام می‌شود، گفت: هدف از این مطالعات شناسایی زیرساخت‌ها، استعدادها و توانایی‌های هر شهرستان و برنامه‌ریزی هدفمند در جهت حمایت تخصصی و متناسب با پتانسیل هر منطقه است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه جلسات ابتدایی این قرارگاه با سازمان جهاد کشاورزی، بسیج کشاورزی، بسیج مهندسی و بسیج صنعت برگزار شده است، گفت: فعالیت های قرارگاه مربوطه در راستای ارتقای سطح کیفیت و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های 5 محصول تخصصی شامل برنج، گندم جو، کلزا و ذرت در استان فارس در حال پیگیری است.

وی افزود: استان فارس دارای استعدادها و ظرفیت های متنوعی است و طِی سال گذشته در راستای تجاری‌سازی و اتصال به بازار و تکمیل زنجیره فروش برخی محصولات اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته به گونه‌ای که توانستیم سطح فروش محصول انار استهبان و ایج را تا مرحله صادرات ارتقا دهیم.

سرهنگ دوم مجتبی سرورزاده در تشریح اقدامات و فعالیت های بسیج سازندگی در موضوع مقابله با بیماری کرونا گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تا امروز اقدامات بسیار خوبی در راستای تولید ماسک، دستکش، گان پزشکی، مایع ضد عفونی‌کننده و همچنین ضدعفونی کردن معابر عمومی در سطح استان فارس انجام گرفته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم از سوی سازمان‌ برای تداوم حضور فعال گروه های جهادی در حوزه پشتیبانی از افراد آسیب‌دیده و کنترل شیوع بیماری کرونا انجام شده همچنین شاهد کمک‌ چشمگیر گروه‌های جهادی در اطفای حریق منابع طبیعی و ساخت مسکن برای مددجویان با تعامل بهزیستی و کمیته امداد در استان فارس است.
نام:
ایمیل:
* نظر: