آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: لازم است مسئولان و کارشناسان شرکت برق منطقه ای فارس حداکثر تلاش خود را برای تامین برق صنایع بومی فارس به کار گیرند و هیچ بهانه ای برای کم کاری در این حوزه پذیرفتنی نیست.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، مهندس غلامرضا نصیری مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس به همراه جمعی از مسئولان این شرکت با سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس دیدار کردند.

سردار غیاثی در این دیدار با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و استفاده عموم مردم از وسایل سرمایشی برقی، گفت: به طور معمول در فصل جاری شاهد افزایش استفاده مردم از وسایل سرمایشی نظیر کولرهای برقی هستیم که بار استفاده از شبکه برق را به طرز محسوسی افزایش خواهد داد.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به فرارسیدن فصل گرما از مردم شریف فارس درخواست می کنیم در مصرف برق صرفه جویی کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در فصل جاری شبکه برق رسانی با افزایش بار مصرف مواجه می شود تمهیدات لازم برای  تداوم خدمت رسانی و تامین برق مورد نیاز مردم اندیشیده شوند.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه حفظ اشتغال کارگران بومی فارس که در صنایع مختلف استان مشغول به کار هستند رسالت مهم همه مدیران و مسئولان است، گفت: لازم است مسئولان و کارشناسان شرکت برق منطقه ای فارس  با بهره گیری از روحیه جهادی حداکثر تلاش خود را برای تامین برق موردنیاز صنایع بومی استان به کار گیرند و هیچ بهانه ای برای کم کاری در این حوزه پذیرفتنی نیست.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه یکی از محورهای مهم همکاری و هم افزایی دستگاه ها و نهادها در فارس باید حول محور محرومیت زدایی از نقاط مختلف استان باشد، گفت: سپاه فارس پروژه های عمرانی بسیاری در راستای محرومیت زدایی در دستورکار قرار داده و آبرسانی، گازرسانی و برق رسانی به نقاط محروم مکمل این پروژه های محرومیت زدایی در سراسر استان است.

سردار غیاثی با بیان اینکه اتصال خانه ها به شبکه برقرسانی در نقاط محروم روحیه اُمید و سرزندگی را در جامعه احیا می کند، گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز بسیاری از نقاط محروم و روستایی کشور به شبکه برق متصل شده اند و برای تداوم این روند سپاه فارس و گروه های جهادی بسیج آماده همکاری کامل با شرکت برق در راستای شناسایی مناطق محروم و برق رسانی به این مناطق، کمک و همچنین ارائه توانمندی های فنی و تخصصی در این زمینه هستند.

فرمانده سپاه فجر همچنین با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا، گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک دو مولفه مهم در پیشگیری از شیوع این بیماری است و لازم است پروتکل های بهداشتی بصورت دقیق در سطح ادارات استان فارس اجرا شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: