کد خبر: ۱۲۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
به مناسبت هفته عفاف و حجاب
به مناسبت هفته عفاف و حجاب از بانوان جهادی شهرک بهشتی و شهرک حافظ شیراز تقدیر شد.
خواهر کنعانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمیون ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز خبر داد: با حضور سرهنگ بنائی فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز از خواهران جهادی دو شهرک شهید بهشتی و و حافظ واقع در شمال غرب شیراز تقدیر به عمل آمد.
وی گفت: این برنامه به مناسبت هفته عفاف وحجاب  در مسجد الرضا(ع)شهرک شهید بهشتی انجام شد و بیش از  50خواهر جهادی با اهداء لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.
فرمانده حوزه فاطمیون(س) افزود:خواهران جهادی که در این برنامه مورد تشویق قرار گرفتند کسانی بودند که در برنامه های جهادی خصوصا تولید ماسک و لباس بیمارستان در ایام نوروز سال جاری شبانه روزی برای سلامت جامعه فعالیت نمودنند.
وی در پایان مهمترین برنامه های هفته عفاف و حجاب حوزه فاطمیون ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز را برگزاری مراسم هفته عفاف و حجاب،اهداء شاخه گل و هدیه به خواهران محجبه در مجتمع خلیج فارس،غباروبی گلزار شهدای گمنام و دیدار از خانواده معظم شهدا نام برد.
همچنین در این مراسم سرهنگ بنائی فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز ضمن گرامی داشت هفته عفاف و حجاب بیان نمود: محوریت برگزاری این برنامه های هفته عفاف و حجاب پوشش و حفظ کرامت بانوان، مردان و سلامت اخلاقی جامعه، محبت پدرانه و تربیت عفیفانه و نقش متقابل فرد، خانواده و جامعه در سلامت اخلاقی است.
وی تصریح نمود: با توجه به اینکه کشورهایی که به عنوان دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی ایران هستند، همیشه در تلاش اند تا موضوعاتی که برای نظام، دین و آئین ما به عنوان یک ارزش بوده را مورد تهاجم قرار بدهند؛ حجاب و عفاف موضوعی بوده که دشمن همیشه و به درستی اهداف خود را انتخاب کرده تا بتواند به ارزش ها و فرهنگ ما لطمه وارد کند.


نام:
ایمیل:
* نظر: