آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
تنویر کازرون خبر داد:

به گزارش تنویر ، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون  در دیدار با فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کازرون اظهار داشت: سپاه و بسيج در کنار نیروهای نظامی و انتظامی زیر چتر ولایت و اطاعت محض از ولی امر مسلمین جهان وتحت فرماندهی معظم له در جهت پاسداری از اسلام ونظام ودفاع از ارزشهای انقلاب آماده جانفشانی هستند.

سرهنگ توکل گفت یاد و خاطره همه شهدای عزیز از صدر اسلام تا انقلاب وجنگ تحمیلی ومدافعین حرم و وطن و شهدای عرصه امنیت به خصوص شهدای نیروی انتظامی شهرستان انقلابی کازرون که تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند را گرامی می داریم.

وی افزود: خدا را شاکریم که به ما توفیق داد چند صباحی از عمر خود را در این لباس مقدس سربازی در کنار همه شما عزیزان خدمت به نظام و انقلاب و خون شهدا نمائیم.

این مقام مسئول گفت: شهرستان کازرون جز شهرستان های شناخته شده کشور می باشد که امنیت آن برای همه ما از اهمیت ویژه ای برخودار بوده و سپاه و بسيج و ناجا بازوان امنیت قوی و مقتدر شهرستان در کنار مسئولین اجرایی می باشند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهیم که کسی امنیت مردم عزیز و انقلابی کازرون را به خطر اندازد .

فرمانده سپاه کازرون اظهار داشت مردم ولی نعمت همه ما هستند و بایستی کلیه مسئولین تمامی همت خود را در جهت رفع مشکلات آنان بکار گیرند.

سرهنگ توکل در پایان این نشست با تقدیر از زحمات برادر جناب سرهنگ افشاریان ، فرمانده سابق سپاه کازرون که در طول خدمتشان با هم افزایی، همکاری و پشتیبانی برادران عزیز ناجا وارتش مستقر در شهرستان، زحمات فراوانی را در جهت خدمت به مردم و امنیت شهرستان کشیدند، از برادر عزیز جناب سرهنگ عبادی نژاد نیز به جهت فراهم نمودن زمینه برگزاری این جلسه تشکر نمود.

در ادامه سرهنگ عبادی نژاد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گفت: سپاه همراه همیشگی پلیس در ماموریت های مختلف بوده و با همبستگی خوب این دو سازمان  در کنارنیروی مردمی بسیج به بهترین شکل ممکن ماموریت ها به سرانجام رسد.

وی بر ضرورت مشارکت و همکاری سپاه و نیروی انتظامی  در ایجاد امنیت پایدار تاکید و افزود: تامین امنیت پایدار در جامعه و ارتقای حداکثری احساس آ رامش و آ سایش مردم با تعامل سازنده سپاه و نیروی انتظامی  دست یافتنی است

این مقام مسئول نیروی انتظامی و سپاه را دو نیروی مقتدر، برخاسته از بطن جامعه دانست و خاطر نشان کرد: این دو نیرو یک هدف مشترک را دنبال می کنند و آ ن خدمت رسانی شایسته به مردم تحت فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

نام:
ایمیل:
* نظر: