آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار ابراهیمی فر گفت: بیمارستان شهید دستغیب سپاه فجر با استقرار بخش های سیار تخصصی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی و اتاق عمل و حضور پزشکان عمومی و متخصصان عفونی در حال ارائه خدمات به مردم شریف فارس می باشد.
به گزارش روابط عمموی سپاه فجر، سرهنگ پاسدار ابراهیمی فر با بیان اینکه بیمارستان سپاه فجر در محل ورزشگاه شهید دستغیب راه اندازی شده است، گفت: این مجموعه از اواخر خرداد جاری در قالب نقاهتگاه به بیماران کرونا خدمات ارائه می کرد و هم اکنون نیز با اضافه شدن کادر پزشکی و بخش های تخصصی سیار، به بیمارستان پشتیبان مرکز پزشکی حضرت علی اصغر (علیه السلام) ارتقاء یافته است.

وی با بیان اینکه بیش از 25 نفر کادر تخصصی پزشکی و پرستاری در این بیمارستان مشغول به خدمت رسانی هستند، گفت: بیمارستان شهید دستغیب سپاه فجر با استقرار بخش های سیار تخصصی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی و اتاق عمل و با حضور پزشکان عمومی و متخصصان عفونی در حال ارائه خدمات به مردم شریف فارس می باشد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه فجر یا بیان اینکه کادر پزشکی و پرستای با روحیه جهادی و بسیجی در حال ارائه خدمت به بیماران کرونا هستند، گفت: خدمات داوطلبانه کادر پرستاری و اعضای بسیج جامعه پزشکی فارس بصورت رایگان به بیماران ارائه می شود و به پاس قدردانی از این جهادگران لازم است مردم پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی گرفته و به آن عمل کنند.

سرهنگ پاسدار ابراهیمی فر خاطرنشان کرد: راه اندازی این بیمارستان با همکاری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه فجر، سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، بیمارستان مسلمین شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت پذیرفته است.
نام:
ایمیل:
* نظر: