آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (علیه السلام) و فاطمه (سلام الله علیها):
امین دلخسته گفت: جمعی از همسران مدافع امنیت و خانواده نیروهای مسلح ضمن حضور در منازل کادر بهداشت و درمان شهرستان لارستان از فعالیت های جهادی و ایثارگرانه آنان و همسرانشان در مقابله با بیماری کرونا تجلیل خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، همزمان با شیوع بیماری کرونا کادر بهداشت و درمان کشور در خط مُقدم مقابله با این بیماری جهادگرانه حضور یافته و از ابتدای شیوع این بیماری تا امروز ایثارگرانه به خدمت رسانی به ملت شریف ایران مشغول هستند.

معاون فرهنگی هنری سپاه لارستان با تاکید بر اینکه حمایت معنوی خانواده ها و همسران از کادر بهداشت و درمان یکی از عوامل موثر در موفقیت کادر پزشکی در مقابله با بیماری کرونا بوده است، خاطرنشان کرد: در این مدت کادر بهداشت و درمان کشور تمام وقت خود را صرف خدمت رسانی به بیماران کرده اند و کمتر فرصت حضور در جمع خانواده، همسر و فرزندان را داشته اند.

تقدیر همسران مدافعان امنیت از همسران مدافعان سلامت

امین دلخسته با تاکید بر اینکه تجلیل و تقدیر از کادر درمان و خانواده های ایشان رسالت و وظیفه همه فعالان فرهنگی در کشور است، گفت: در همین راستا همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (علیه السلام) و فاطمه (سلام الله علیها)  جمعی از همسران مدافع امنیت و خانواده نیروهای مسلح ضمن حضور در منازل کادر بهداشت و درمان شهرستان لارستان از فعالیت های جهادی و ایثارگرانه آنان و همسرانشان در مقابله با بیماری کرونا تجلیل خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: