جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۲۶:۰۶
کد خبر: ۱۲۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
به مناسبت هفته عفاف و حجاب:
به مناسبت هفته عفاف و حجاب فرمانده حوزه بسیج اصناف خواهر سپاه ناحیه بقیه الله (عج) اقدام به تجلیل از تعدادی از آرایشگران و صحبت در زمینه مشکلات آنان در حوزه کاریشان کرد .
به گزارش تنویر، به مناسبت هفته عفاف و حجاب فرمانده حوزه بسیج اصناف خواهر اقدام به تجلیل از تعدادی از آرایشگران و صحبت در زمینه مشکلات آنان در حوزه کاریشان کرد .

خواهر اوجی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهیده نسرین افضل هدف از این اقدام را در وهله اول تجلیل از آرایشگرانی که با وجود شرایط سخت کاری و مشکلات اقتصادی بسیار زیاد هزینه های دریافتی خود را بالا نبرده اند و از طرف دیگر موازین شرعی را جزء اصول اصلی و خط قرمز های خود قرار داده اند و در وهله دوم آشنایی با مشکلات کاری و همدلی با واحدهای صنفی دانست .

وی در ادامه به سرکشی از بقیه واحدهای صنفی را جزء برنامه های آتی خود قرار داده است و خاطر نشان کرد نظارت ،همدلی با تک تک واحدهای صنفی جزء وظایف حوزه بسیج اصناف است و با تعاملاتی که با آنان انجام می شود می توان در جامعه اثرات بسیار شایان توجه و مثبتی را در پی داشت .و در ادامه اضافه کرد که در حوزه بسیج اصناف خواهران به روی تک تک واحدهای صنفی باز است و در راستای رفع مشکلات جامعه هرگونه کاری را که بتوان انجام داد حتما دریغ نمی شود .
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: