سواد رسانه ای
مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می کند:
boletمسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
نتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر کرد:
boletنتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
کد خبر: ۱۲۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس خبر داد:
سرهنگ محمد جعفر دوستدار مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس از برگزاری اولین دوره آموزش مجازی سواد رسانه ای ویژه دانشجویان استان فارس خبر داد و گفت: اولین دوره آموزش مجازی سواد رسانه ای با عنوان حضور هوشمندانه ویژه دانشجویان استان فارس برگزار می شود.
سرهنگ محمد جعفر دوستدار مسئول مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به این که در عصر ارتباطات و اطلاعات داشتن سواد رسانه ای از ضرورت بالایی برخودار می باشد ابراز داشت: امروزه با فراگیر شدن رسانه ها از جمله فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، نحوه استفاده صحیح از ابزارهای رسانه ای از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و مخاطبان شبکه های اجتماعی می بایست حتما سواد رسانه ای لازم را داشته باشند.

مسئول مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی با آگاهی از ضرورت ارتقا سواد رسانه ای اقشار مختلف جامعه شکل گرفته است تا با آموزش سواد رسانه ای، زمینه کاهش آسیب های ناشی از فضای مجازی و بهره مندی هرچه بیشتر از فرصت های آن را فراهم سازد.

وی ادامه داد: ما در نسرا یا همان نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی با هدف ارتقا سواد رسانه ای عموم جامعه در استان فارس دوره ها و کلاس های آموزشی عمومی و تخصصی را به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق سامانه آموزش مجازی برای اقشار مختلف استان برگزار خواهیم کرد.

دوستدار با اشاره به این که یکی از اقشار مهم، دانشجویان استان می باشد گفت: مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس طی تفاهم نامه ای با سازمان بسیج دانشجویی استان فارس، اولین دوره آموزش مجازی سواد رسانه ای را با عنوان حضور هوشمندانه برای تمامی دانشجویان استان برگزار می کند.

دوستدار سرفصل های دوره را برشمرد و گفت: اصول مدیریت رسانه، رسانه شناسی، آداب مصرف رسانه، جریان سازی در رسانه، امنیت در فضای مجازی و مدیریت افکار عمومی سرفصل های آموزشی این دوره آموزش مجازی بوده که توسط مدرسان برجسته کشوری و استانی تدریس خواهد شد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به این که مهلت ثبت نام در دوره 4 الی 15 مردادماه می باشد گفت: دانشجویان علاقمند به شرکت در این دوره می توانند با مراجعه به آدرس www.savadrasane.ir/hooshmand و یا کانال دوره در پیام رسان ایتا به آدرس www.eitaa.com/hooshmand از جزییات و نحوه ثبت نام در دوره مطلع شوند.

وی در پایان گفت: ان شاءالله در ادامه با همکاری سازمان بسیج دانشجویی استان فارس، برنامه های آموزشی عمومی و تخصصی دیگر برای دانشجویان در دستور کار بوده و به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

اولین دوره آموزش مجازی سواد رسانه ای ویژه دانشجویان استان فارس برگزار می شود
نام:
ایمیل:
* نظر: