آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
تنویر کازرون خبر داد:

 به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون در دیدار با شهردار و معاونین شهرداری اظهار کرد: یکی از امتیازات خوب شهردار جوان، انس با قرآن  است، چون قرآن صاحب دارد و صاحب قرآن کمک کننده و یاری کننده ایشان در خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود و نمی‌گذارد که در کارش دچار انحراف شود.

وی تکریم ارباب رجوع را یکی از اولویت‌های مهم ادارات و به خصوص شهرداری عنوان و تصریح کرد: سختی کار در شهرداری زیاد است و با توجه به اینکه تعدادمراجعه‌کنندگان به شهرداری زیاد هستند انتظار داریم تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار گیرد و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد به مردم کمک شود تا آنها با رضایت و لبخند از شهرداری خارج شوند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون خدمت به خانواده شهدا را جزو وظایف اصلی مسئولان دانست و گفت: ما هر چه داریم، از شهدا و ایثارگران و خانواده معزز آنها داریم بنابراین باید تا می‌توانیم خانواده این عزیزان را تکریم کنیم.

وی همچنین از اقدام پسندیده شهرداری کازرون در نامگذاری بلوارها، خیابان‌ها و کوچه‌‌های شهر به نام مبارک شهدا تشکر و قدردانی کرد.

سپس حجت الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه کازرون جوان، مومن، انقلابی، بسیجی، بومی و قاری قرآن بودن را از خصایص مثبت شهردار کازرون عنوان کرد و گفت: از جمله اقدامات خوب و پسندیده‌ای که اخیرا شهرداری کازرون در دستور کار قرار داده، تعریض خیابان‌ها و زیباسازی مبلمان شهری و مهمتر از همه توجه به نقاط محروم شهر در اجرای پروژه های عمرانی است که جای تشکر و قدردانی دارد.

در ادامه مهندس محمدامین امین مهرورز شهردار کازرون  ضمن تبریک انتصاب سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل به سمت جدید و ابزار امیدواری برای اینکه حضور او در شهرستان کازرون مایه خیر و برکت باشد، اظهار کرد: مجموعه سپاه و بسیج به عنوان متولیان و مدافعان امنیت انقلاب اسلامی هستند و در واقع ریشه و بنیه اصلی سپاه، نشات گرفته از بسیج است که آن هم خود ریشه در مردم دارد.

مهندس محمدامین مهرورز ادامه داد: مجموعه سپاه و بسیج در همه عرصه‌ها  از جمله فعالیت در حوزه‌های عمرانی در مناطق محروم خوش درخشیدند و انشالله که با درایت سرهنگ توکل و همکارانشان در سپاه و بسیج این امر مهم در شهرستان استمرار داشته باشد.

شهردار کازرون تصریح کرد: تعامل و همکاری شهرداری و مجموعه سپاه و بسیج می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه شهر کازرون شود و مجموعه شهرداری در مسیر خدمت به مردم  آماده هرگونه همکاری با سپاه و بسیج است.

وی دربخشی دیگری از سخنان خود به تشریح بخشی از فعالیت‌های شهرداری پرداخت و عنوان کرد: علی‌رغم مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه موجود، شهرداری کازرون اجرای پروژه‌های عمرانی را با جدیت دنبال میکند و شهرداری آماده است کارهای مشترک، برنامه های مشترک و مدون و راهبردی را جهت اجرا با کمک سپاه و بسیج انجام دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: