پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۲۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
سروان پاسدار وحید معصومی؛ مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه سروستان ضمن اعلام این خبر گفت: این بسته های مواد غذایی در قالب رزمایش مومنانه توسط قرارگاه همدلی سروستان در بین اقشار نیازمند ساکن در شهر سروستان و روستاهای بخش مرکزی توزیع شد.

سروان پاسدار وحید معصومی؛ مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه سروستان  ضمن اعلام این خبر گفت: این بسته های مواد غذایی در قالب رزمایش مومنانه توسط قرارگاه همدلی سروستان در بین اقشار نیازمند ساکن در شهر سروستان و روستاهای بخش مرکزی توزیع شد.

 

مسئول کمیته شناسایی قرارگاه همدلی شهرستان سروستان در ادامه این مطلب افزود: ارزش جمعی این محموله غذایی بالغ بر ۳۱۲ میلیون ریال می باشد که با همکاری سپاه فجر استان فارس تامین هزینه شده است.

 

سروان معصومی با اشاره به فراخوان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از ویروس منحوس کرونا، تاکید کرد: این برنامه، دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان سروستان می باشد که بحمدالله شب گذشته و در دومین هفته ماه مبارک رمضان انجام شد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سروستان در ادامه این گفتگو ضمن تقدیر از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهداى خيبر و فاطمه الزهرا(س) و همچنین پايگاه هاى بسيج این شهرستان، تصریح کرد: هدف از تشکیل قرارگاه همدلی، تقسیم عادلانه کمک های مردمی بین نیازمندان واقعی با اولویت آسیب دیدگان بیماری کرونا می باشد و ان شاءالله به همت خیرین ارجمند این شهرستان و مجموعه ناحيه مقاومت بسيج سپاه سروستان این گونه کمک ها حداقل در دو نوبت دیگر طی ماه مبارک رمضان امسال توزیع خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: