سواد رسانه ای
مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می کند:
boletمسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
نتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر کرد:
boletنتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
کد خبر: ۱۲۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
تفاهم نامه همکاری سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس و بنیاد بین المللی غدیر استان فارس با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ غدیر و سبک زندگی علوی منعقد گردید.
صبح امروز در جلسه ای با حضور سرهنگ محمد جعفر دوستدار مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس و حجت الاسلام و المسلمین وحید احمدی دبیر بنیاد بین المللی غدیر مرکز استان فارس تفاهم نامه ای با هدف همکاری در ترویج و تبلیغ فرهنگ غدیر با بهره مندی از ظرفیت ها و فرصت های رسانه و فضای مجازی منعقد گردید.

در بخشی از متن این تفاهم نامه آمده است:

«واقعیت این است که امروزه فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی فضایی را به وجود آورده که «جامعه‌ی اطلاعاتی» در آن شکل گرفته که جامعه‌ را به سوی ساختاری دانش‌بنیان پیش می‌برد. این فضا تمام ساحت‌های حیات بشری را آن‌گونه تحت تأثیر قرار داده است که دنیای ما را در کمیت و کیفیت دچار تحولاتی عمیق ساخته است.

امروزه با فراگیر شدن رسانه در کشور و مسئله‌ مهم فضای مجازی به عنوان رسانه پر مخاطب، زندگی جامعه شهری و روستایی را با دگرگونی و مشکل مواجه کرده است.

از جهتی تبلیغ غدیر یک واجب کفایی است و تا کفایت نباشد عینی است، و همه ی ما موظفیم آن را نشر دهیم و مکتب آن را به دنیا معرفی نموده و به قدر توانمان فرهنگ غدیر را تبلیغ نماییم.

غدیر افراد خاص را تربیت می کند و خط مقابل غدیر هم افراد خود را پرورش می دهد که این دو در تقابل و در تضاد یکدیگرند. در مکتب غدیر ملاک امر و نهی خدای سبحان است و تمام رفتارهایش بر این اساس استوار است و هدفش اطاعتِ محض است، اما ملاکِ دشمن غدیر حکومت کردن و سلطه یافتن بر دیگران به هر قیمت و از هر راه ممکن است، و کاری به امر و نهی الهی ندارد. غدیر انسان می سازد و خط مخالفِ غدیر ظالم می پروراند.»


دوستدار مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در حاشیه این جلسه گفت: این تفاهم نامه در راستای ترویج فضائل و سیره امیرالمومنین و تبلیغ حماسه غدیر با بهره گیری از ظرفیت های هر دو مجموعه در سطح استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس شکل گرفته است تا در زمینه ترویج دین و گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجازی گام های موثری بردارد. یکی از موضوعات بسیار مهم، ترویج سبک زندگی علوی و فرهنگ غدیر در جامعه می باشد که بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته این موضوع در دستور کار قرار دارد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین وحید احمدی مسئول بنیاد بین المللی غدیر استان فارس گفت: باتوجه به آیه تبلیغ و اکمال دین و اتمام نعمت از قرآن کریم، همه ی ما موظفیم غدیر را نشر دهیم و مکتب آن را به دنیا معرفی نموده و به قدر توانمان فرهنگ غدیر را تبلیغ نماییم.

وی ادامه داد: براساس موارد تعیین شده در تفاهم نامه ای که میان دو مجموعه منعقد گردید ان شاءالله اقدامات موثری در این حوزه انجام خواهد شد.

پس از امضا تفاهم نامه توسط طرفین، سرهنگ دوستدار از بخش های بنیاد بین المللی غدیر مرکز استان فارس بازدید کرد.





نام:
ایمیل:
* نظر: