آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
یکصد و سی و پنجمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹:
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یکصد و سی و پنجمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، از سپاه فجر استان فارس در راستای حمایت از دانشگاه برای راه اندازی و اداره بیمارستان پشتیبان شهید آیت الله دستغیب و توسعه امکان خدمت رسانی به مبتلایان در بحران کرونا، قدردانی کرد.
به گزارش تنویر، دکتر «مهرزاد لطفی» همچنین همدلی و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان در راستای افزایش و بهبود خدمت رسانی به بیماران کووید ۱۹ را مایه دلگرمی مجموعه سلامت استان خواند و تاکید کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان در استان و کمبود تخت بستری در بیمارستان ها، اگر همکاری دستگاه های اجرایی استان نبود، ما با مشکل و تهدید بستری بیمار مواجه بودیم.

رییس دانشگاه ضمن اعلام انجام هزار و ۵۴۲ مورد نمونه آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس، همچنین پیگیری وضعیت کارکنان در معرض خطر و مبتلایان کووید ۱۹ در دانشگاه پرداخت.

او با بررسی شیوه نامه های مربوط به آیین عزاداری در ماه محرم، از نیکوکارانی که در ماه محرم، نذر اطعام دارند، خواست تا نذروات و مواد غذایی خود را را به صورت جیره خشک یا در بسته های بیرون بَر بهداشتی در اختیار مردم عزادار قرار دهند.

دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست به بیان توضیحاتی درباره اقدامات حوزه خود در راستای بسیج ملی مبارزه با کروناویروس در فارس پرداختند.

«لیلا بدیعی» کارشناس مسوول امور آزمایشگاه های معاونت بهداشت دانشگاه نیز دیگر عضو این نشست بود که با بررسی شاخص ها و نیازهای مرتبط با امکانات و تجهیزات آزمایشگاه های مرجع استان، گزارشی از وضعیت این مراکز در راستای افزایش خدمت رسانی به مراجعان به ویژه مبتلایان به کرونا ارایه داد.

یکصد و سی و پنجمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز، چهاردهم مرداد، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد

* روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز.
نام:
ایمیل:
* نظر: