آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
حجت الاسلام محمودی زاده در دیدار با مادر شهید مصطفایی:
حجت الاسلام محمودی زاده گفت: شخصیت و سیرۀ رفتاری شهید خبرنگار عبدالرسول مصطفایی باید بعنوان الگو و سَبکِ زندگی شخصی و اجتماعی به جامعه خبری استان و کشور معرفی شود.
به گزارش تنویر، بمناسبت روز خبرنگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر به همراه معاون روابط عمومی و تبلیغات این سپاه با مادر خبرنگار شهید عبدالرسول مصطفایی دیدار کردند.

حجت الاسلام محمودی زاده در این دیدار با تبریک فرارسیدن دهه ولایت و اعیاد خجسته قربان و غدیر،گفت: شهدا شاخص و نمونۀ بصیرت و ولایتمداری هستند و بدون شک تاثیرگذارترین افراد در تربیت و شکل گیری شخصیت شهدا مادران و پدران شهدا بوده اند.


وی با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید عبدالرسول مصطفایی، گفت: شخصیت و سیرۀ رفتاری این شهید بزرگوار باید بعنوان الگو و سَبکِ زندگی شخصی و اجتماعی به جامعه خبری استان و کشور معرفی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه شاخصه های رسانه در تراز انقلاب اسلامی برای اصحاب رسانه تبیین شود، گفت: امروز یکی از حوزه های مورد توجه دشمنان انقلاب اسلامی موضوع جنگ رسانه ای است و در این عرصه فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه و خبرنگاران انقلابی نقش اصلی را در دفاع از انقلاب اسلامی بر عهده داشته و در حقیقت مقابله با هجمه رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی رسالت مهم خبرنگاران انقلابی است.


سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی نیز در این دیدار با بیان اینکه نباید بگذاریم یاد و خاطره شهدا در جامعه کمرنگ شود، گفت: دیدار مستمر با خانواده های شهدا و ایثارگران و پیگیری امور خانواده های شهدا وظیفه مهم همه مسئولان است و نباید در این زمینه کم کاری شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: