آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
معاون روابط عمومی سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار یارمحمدی گفت: همزمان با ایام عیدالله الاکبر عید غدیر 1000 سِری جهیزیه از طرف سپاه فجر به زوج های نیازمند استان فارس اهدا می شود.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سپاه و بسیج با همراهی خیرین فارس اقدامات موثری در قالب رزمایش کمک مومنانه داشته اند، گفت: آسیب های اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا بخشی از اقشار محروم فارس را تحت تاثیر قرار داده و سپاه فجر با بکارگیری تمام ظرفیت های موجود در استان بدنبال کاهش این آسیب ها و حمایت از اقشار محروم است.

وی با بیان اینکه اهدای جهیزیه به زوج های جوان یک حرکت فرهنگی موثر در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج آسان جوانان در جامعه است، گفت: همزمان با ایام عیدالله الاکبر عید غدیر 1000 سِری جهیزیه از طرف سپاه فجر به زوج های نیازمند استان فارس اهدا می شود.

معاون روابط عمومی سپاه فجر با بیان اینکه اقلام موجود در این جهیزیه ها تولیدات کارخانجات کشور هستند، گفت: این جهیزیه ها با مشارکت زوج های جوان تهیه شده و حمایت از کالای داخلی و اشتغال کارگران ایرانی از اهداف مهم این طرح بوده است، همچنین سپاه فجر علاوه بر مشارکت در خرید، انبارداری و توزیع این جهیزیه ها را نیز بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار کشور تعداد 35 سِری جهیزیه نیز توسط ناحیه بسیج عشایری به زوج های جوان عشایر کشور در منطقه دارنگون شیراز  اهدا می گردد.

سرهنگ پاسدار یارمحمدی افزود: آئین اهدای جهیزیه به زوج های جوان روز سه شنبه با حضور سردار سید‌ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به میزبانی سپاه فجر استان فارس برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: