جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۱۳:۰۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
فرمانده سپاه جهرم در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه:
مراسم تجلیل از اصحاب رسانه با حضور فرمانده سپاه جهرم، به مناسبت روز خبرنگار، در مجموعه فرهنگی هنری سپاه آن شهرستان برگزار و از خبرنگاران خبرگزاریها و رسانه های آنلاین و مکتوب، تقدیر شد.
به گزارش تنویر جهرم، به مناسبت 17 مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه جهرم، با جمعی از اصحاب رسانه آن شهرستان دیدار و از خبرنگاران متعهد و سخت کوش تجلیل به عمل آورد.

سرهنگ احمدی در این دیدار با اشاره به قداست کار خبرنگاری، در مقابله با غول رسانه ای استکبار جهانی، اظهار داشت:  ارزش کار خبرنگار متعهد به نظام و انقلاب، مانند سربازی است که در نبرد سخت و نیمه سخت با دشمن حضور دارد.

وی با اشاره به اهمیت وظیفه اطلاع رسانی،  سه وظیفه اصلی خبرنگاری را، مطالبه گری از مسئولین به نفع مردم یعنی زبان گویای مردم بودن، نمایاندن فعالیتهای مسئولین به مردم و مدافع مبانی و ارزشهای اسلام، تشییع و انقلاب اسلامی در مقابله با غول استکبار جهانی، بر شمرد.

فرمانده سپاه جهرم با یادآوری ارزش محتوایی بیانیه گام دوم انقلاب، آن را به عنوان یک سند بالا دستی معرفی، و از فعالان عرصه خبر خواست تا اهتمام ویژه ای در جهت تبیین آن برای عموم مردم با ظرافت های هنری و رسانه ای، داشته باشند. 

آن مقام مسئول انتظارات از خبرنگاران را، انقلابی گری، شجاعت در مطالبه حقوق مردم، تعهد به شغل و حرفه، عمل به موقع و سریع، صداقت، دیانت و دلسوزی نام برد.

سرهنگ احمدی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران متعهد و بسیجی، ایجاد روحیه امید به آینده و امید به نظام اسلامی، مخصوصا در بین قشر نوجوان و جوان و همچنین کمک در توسعه همه جانبه شهرستان را، از دیگر وظایف خبرنگاران برشمرد.

گفتنی است در پایان این نشست صمیمی، فرمانده سپاه جهرم ضمن پاسخگویی به سوالات خبرنگاران، با اهداء لوح سپاس از زحمات ایشان تقدیر نمود.

در این دیدار که به همت قسمت روابط عمومی و کانون بسیج رسانه شهرستان جهرم برگزار گردید خبرنگارانی از صدا و سیما، خبرگزاری ایرنا، فارس، مهر، شبستان و بسیج، پایگاه خبری تنویر و نبض جهرم، کانالهای خبری اخبار جهرم، چهره جهرم، جهرم نیوز، جهرم جوان و جهرم حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: