جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۱:۰۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
به همت بسیجیان حوزه مقاومت حضرت نرجس س جهرم
فرمانده حوزه مقاومت حضرت نرجس س جهرم گفت: به همت خیرین و بسیجیان خواهر پایگاههای تابعه، تعداد 350 بسته معیشتی به ارزش 875 میلیون ریال، تهیه و در دهه اول محرم، بین نیازمندان توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرکار خانم صادقی، فرمانده حوزه مقاومت حضرت نرجس س ج آن شهرستان در مصاحبه با تنویر، گفت: به همت خیرین و بسیجیان خواهر پایگاههای آن حوزه مقاومت، تعداد 350 بسته معیشتی به ارزش 875 میلیون ریال، تهیه و در دهه اول محرم، بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به همت والای مردم فهیم و نیک اندیش بخش مرکزی، اظهار داشت: بسیجیان آن حوزه علاوه بر جمع آوری کمک های مومنانه و بسته های معیشتی، تعداد 20 بسته لوازم التحریر و نوشت افزار نیز، با هدف کمک به خانواده های کم برخوردار، در آستانه شروع سال تحصیلی، تهیه نموده اند.

خانم صادقی از ادامه این برنامه با کمک خیرین، بسیجیان و سایر نهادهای انقلابی تا ریشه کنی بیماری منحوس کرونا خبر داد و اظهار داشت: خواهران بسیجی حوزه حضرت نرجس س بخش مرکزی همچون برادران بسیجی آن بخش، در خط مقدم اجرای فرامین رهبر گرانقدر انقلاب می باشند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس س ضمن تقدیر از خیرین و بسیجیان گرامی بخش مرکزی گفت: در طول مدت همه گیری ویروس کرونا، خواهران بسیجی پایگاههای آن حوزه با حضور در خط مقدم مبارزه با آن بیماری منحوس، اقدامات زیادی از جمله تهیه و دوخت ماسک، تهیه بسته های معیشتی و کمکهای مومنانه و ضد عفونی پایگاههای مقاومت بسیج خواهران،انجام داده اند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: