جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۰۰:۵۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
همزمان با هفته دولت
همزمان با هفته دولت،فرماندهی وجمعی از پایوران سپاه لارستان با فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه لارستان، همزمان با هفته دولت، فرماندهی و جمعی از پایوران سپاه ناحیه لارستان با حضور در معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان با فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار که مسئولین معاونت های فرمانداری ویژه لارستان نیز حضور داشتند؛ سرهنگ جاهدی فرمانده سپاه لارستان ضمن عرض تسلیت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، از زحمات و تلاشهای معاونت استانداری و فرماندای ویژه لارستان و مهندس حسنی در راس این مجموعه تجلیل نمود و با اهدای لوح تقدیر، مراتب تشکر و قدردانی مجموعه سپاه و بسیج شهرستان لارستان را به فرماندار ویژه لارستان رساند.
در ادامه، مهندس حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مجموعه سپاه و بسیج  را نقطه اتکایی  برای شهرستان دانست و نقش بی بدلیل این مجموعه انقلابی و مردمی را در عرصه های مختلف فرهنگی،سازندگی،محرومیت زدایی،امنیتی و... یادآور شد و گفت: علیرغم هجمه های گسترده و جوسازی های گوناگونی که توسط معاندان نظام و انقلاب ایجاد می شود، مجموعه سپاه و بسیج با سعه صدر خود توانسته کشور را از فتنه ها و خطرات نجات دهد و بارها شاهد بوده ایم که در همین منطقه نیز  در مواقع حساس با فراهم آوردن بستری مناسب، موجب نجات شهرستان از تنش ها شده است.
در ادامه این دیدار فرمانده سپاه لارستان و همراهان وی با حضور در  دفتر مهندس پیروز، بخشدار مرکزی لارستان از تلاشها و زحمات مجموعه بخشداری مرکزی تقدیر و تشکر نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: