جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۲۲:۲۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
به همت کانون بسیج جامعه پزشکی جهرم
سرگرد پاسدار محمد خادمپیر گفت: همزمان با اجرای طرح پایش سلامت روستای هدف طرح شهید رهنمون، 120 بسته معیشتی نیز بین اهالی کم برخوردار آن روستا، توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی سپاه آن ناحیه، همزمان با سالروز شهادت سید و سالار شهیدان، با حضور در روستای کم برخوردار تشک از توابع بخش مرکزی جهرم، اقدام به پایش سلامت روستائیان نمودند.

سرگرد پاسدار محمد خادمپیر، فرمانده کانون بسیج جامعه پزشکی جهرم، در حاشیه این برنامه اظهار داشت: گروه جهادی متشکل از بسیجیان آن کانون مقاومت که از پرستاران و بهورزان بسیجی می باشند، با حضور درب منازل مردم جامعه هدف طرح شهید رهنمون، که طرح اردوی جهادی آن کانون به مدت 5 سال می باشد، اقدام به گرفتن تست فشار خون، تب و ... کردند.

وی در ادامه از توزیع 120 بسته معیشتی، در آن روستا و روستاهای چاتیز و گلوبراق از توابع بخش مرکزی خبر داد و افزود: به همت خیرین نیک اندیش بسته های معیشتی شامل: برنج، گوشت، روغن، رب گوجه، سویا، ماکارونی، حبوبات و... تهیه وبین مردم کم برخوردار آن مناطق توزیع گردید.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی جهرم از تداوم پایش سلامت مناطق کم برخوردار آن شهرستان در اردوهای جهادی پزشکی خبر داد و گفت: تا ریشه کن شدن بیماری منحوس کرونا، بسیجیان جامعه پزشکی به صورت مستمر در همه زمینه ها مشغول خدمت رسانی به مردم خواهند بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: