پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۰:۵۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
با حضور بسیجیان،مسؤولین شهرستان،خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و پایوران ناحیه آیین تکریم و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان آیین تکریم و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با تلاوت قرآن توسط فرهنگیار پاسدار محمدحسین ابراهیمی آغاز شد و  برادر بسیجی سید محمدرضا موسوی مسؤول بسیج مداحان ارسنجان به مدیحه سرایی پرداختند.در ادامه  جناب سرهنگ قادری فرمانده سابق ناحیه ارسنجان ضمن خوش آمد گویی به حاضران  و تسلیت شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)  ضمن اشاره به واقعه عظیم  عاشورا  این حادثه بزرگ را به محضر عزادار اصلی امام  زمان (عج) و نایب برحق ایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تسلیت گفت . وی در ادامه اظهار داشت که افتخار میکنم چهار سال تمام توفیق خدمتگزاری در شهرستان ارسنجان را داشتم و در بهترین لحظات عمر پاسداری خودم افتخار خدمتگزاری و نوکری مردم به من سپرده شد و بابت همه خدمت ها  ای که در این چهار سال انجام گرفته،بایدخدا راشکر کرد .

فرمانده سابق سپاه ارسنجان گفت: این خدمات که در این سالها مردم مشاهده کردند ،حاصل کار گروهی کل شهرستان ارسنجان،شبکه عظیم سازماندهی شده ی بسیج در کنار مردم ، در کنار مسئولین ، امام جمعه محترم، فرماندار محترم.  و همه شهرستان بود و باهم این اتفاقات بزرگ را رقم زدند.

ایشان در خطاب به سردار بو علی،فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: سردار دستم خالیست و شاید آن کاری که باید انجام می شد را نتوانستیم انجام بدهم، اما این را خدمت شما عرض میکنم که همه توان و تلاشم را گذاشتم که در این شهرستان  قدمی برداشته و گره ای از کار انقلاب را بازکنم و ما مامور به تکلیف بوده و خدا را بابت این همه نعمت و توفیقی که  به همه مسئولین در جمهوری اسلامی عنایت فرموده، شکر می کنم.

سرهنگ قادری درپایان صحبتهای خود از کلیه بسیجیان،شجره طیبه صالحین ،فرماندهان پایگاه های مقاومت ،روحانیت معظم و معزز  ائمه جماعات خصوصا امام جمعه محترم پدر معنوی شهرستان ،تک تک مسئولین  خاصه فرماندارو بخشدار محترم  تشکر کرد و برای سرهنگ قیطاسی، فرمانده جدید ناحیه ارسنجان آرزوی موفقیت کرده و با دعا برای ظهور امام زمان (عج) صحبتهای خود را به پایان رساند  .

سپس حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان  ضمن تشکر از سرهنگ قادری از وی به عنوان یک برادر ،یک دوست ویک همکار ولایتمدار پرتلاش یاد کردند.ایشان گفتند دوران خوبی  ما در خدمت سرهنگ قادری بودیم و از زحمات شبانه روزی ایشان تقدیرو تشکر کرده و برای ایشان در ادامه خدمت آرزوی موفقیت میکنم.سپس ضمن خیرمقدم به سرهنگ قیطاسی در تمجید از مردم ارسنجان خطاب به ایشان عرض کردند که مردم ارسنجان مردمی پای کار و خوبی هستند و ماهم با تمام توان در خدمت شما هستیم.

سپس محمد باقر کاظمی فرماندار شهرستان ارسنجان از زحمات سرهنگ قادری تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس ضمن مدح پروردگار و درود بر پیامبر(ص) و ائمه معصومین (ع) وسلام بر پانزده هزار شهید گلگون کفن استان فارس و دویست شهید عزیز شهرستان ارسنجان و درود بر همه ی شهدای مظلوم مدافع حرم به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهان از خداوند خواستندکه همه این شهدا با شهدای کربلا محشور شوند ،ایشان در ادامه شهادت امام مظلوم ابا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یارانش را تسلیت عرض کرده و از حضار محترم برای قبول دعوت سپاه و شرکت در در برنامه تشکر کردند .ایشان در ادامه فرمودند:براساس باورهایی که ما از دین داریم و اعتقادی که به قران داریم و وعده ای که خداوند داده و نصرتش حتمی است لذا شرطش این است که ما بخواهیم در مسیری که رضای او هست قدم برداریم با ذکر آیه (ربنا أفرغ علینا وثبت أقدامنا) وعده الهی را باز گو کرده وثبات قدمی را که خداوند ازما میخواهد را باز گوگردند و همچنین آیه ای که میفرماید:عده ی کمی بر عده ی زیادی از کفار پیروز شدند . سردار بوعلی گفتند ما هم این را شنیده ایم و هم به چشم دیده ایم.مثلاحادثه عظیم کربلا در روز عاشورا که خداوند به  میلیونها عاشق و پیرو این مذهب حتی در اروپا این مطلب را نشان داده است و ما در معاصر ودر عصر خودمان هم این را به دیده ایم که انقلاب اسلامی مورد هجمه همه دنیای غرب و شرق قرار گرفت و چیزی نداشت و با دست خالی شروع کرده و پیروز شد. جبهه مقاومت در لبنان و سوریه و یمن یکی پس از دیگری در مقابل همه قدرتهای دنیا ایستادگی کردند و پیروزی شدندپس بنابر این اگر بر این باور باشیم که براساس وعده ی الهی پیروزی حتمی است هیچ تردید نکنید و این برای کسانی است که به خداو پیامبر و قران ایمان دارند. در وعده الهی خلفی نیست وخداوند وعده پیروزی داده است.در ادامه سردار بوعلی  ضمن تشکر از سرهنگ قادری به پاس چهارسال زحمات خالصانه در ناحیه ارسنجان ،طول عمر با عزت و مثمر ثمر واقع شدن زحمات ایشان را از خداوند متعال  خواستار شدند و از همه عزیزانی که با ایشان همراهی کردند،تشکر کردند. ایشان ضمن معرفی سرهنگ  قیطاسی به عنوان فرماندهی جدید ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان از همه خواستار همراهی با ایشان شدند.

 ایشان خاطر نشان کردند :که مردم دوست دارند فرمانده سپاه وجه دینیش غالب و برجسته باشد چه در عرصه کار وچه در حضورهای میدانی ونقشی که در کمک به مردم میتواند داشته باشد این چیزی است که ما در اولویت قرار دادیم و از فرماندهان توقع داریم وهمچنین مردم نیز این موضوع را مد نظر داشته باشند که اول اون جنبه دینی کار برجسته باشد وبعد جنبه های دیگر واین مطمئنا مورد رضایت خداوند ومردم عزیز هست و در پایان برای هردو برادر عزیز آرزوی موفقیت می کنم و آرزوی عاقبت بخیری برای همه را از خداوند خواستارم.

سپس جناب سرهنگ عبدالله زاده مسؤول معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان  سپاه فجر تقدیرنامه جناب سرهنگ قادری و حکم مسؤولیت جناب سرهنگ  قیطاسی راقرائت کرده وبه ایشان تقدیم کردند.

در پایان جناب سرهنگ قیطاسی ضمن ستایش خداوند منان به سوابق خود اشاره کرده و گفتند خداوند را شاکرم که از زمان ورودم به نهاد مقدس سپاه کلا دارای مسئولیت بودم ،تجربه فرماندهی در سه ناحیه قبل از ناحیه ارسنجان و همچنین مسئولیت معاونت در ستاد سپاه فجر استان فارس داشته  و اشرافیت و آشنایی کامل نسبت به شهرستان ارسنجان دارم همچنین با توجه به صحبتهای امام جمعه محترم صفات و خصوصیات مدیریت و فرماندهی بنده برمحور وحدت وتعامل است، سپس ایشان از تمامی حضارخصوصا سردار بوعلی و سرهنگ قادری و فرماندهان قبل از ایشان تقدیر تشکر کرده  واز خداوند منان آرزوی توفیق و خدمتگزاری را خواستار شدند.











































نام:
ایمیل:
* نظر: