کد خبر: ۱۲۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
در سومین حرم اهل بیت(ع)
در سومین حرم اهل بیت(ع) مردم اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.
مردم مسلمان و انقلابی شیراز صبح امروز با تجمع در مسجد جامع شهدا، اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و رسول اکرم(ص) را محکوم و انزجار خود را از توهین کنندگان اعلام کردند.

مردم شیراز اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند
به گزارش تنویر محمد رسول الله(ص) به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، در این تجمع که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صبح امروز بیستم شهریورماه در محل مسجد جامع شهدا برگزار شد، تجمع‌کنندگان شعارهای "این گفته حسین(ع) است، ذکر گل خمین است، پیام امت ما، کلام رهبر ما، هیهات منا الذله، "جمهوری اسلامی، رهرو دین مبین؛ آمریکا، اسرائیل دشمن قرآن و دین، جسارت و اهانت دو حربه دشمن است؛ دین مبین اسلام دشمن اهریمن است"، "آمریکا شیطان اکبر بود؛ چراغ آفرینش شخص پیامبر بود"، خطوط قرمز ما پیامبر است و قرآن؛ عواقبش وخیم است اهانت دشمنان" را سر دادند.

تجمع کنندگان همچنین با فریاد شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فرانسه"، "ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده"، "ما همه سرباز توییم خامنه ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای"  حمایت خود را از فرمایشات مقام معظم رهبری اعلام کردند.

 

شرکت کنندگان در این مراسم همچنین عکس‌نوشته‌هایی در دست داشتند که در این عکس نوشته‌ها اعلام کردند ما فداییان پیامبر اعظم(ص) هستیم.

مخالفان مردم ایران، دشمنان ارزش‌های دینی هستند

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدویت استان فارس نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: تلاش دشمنان اسلام به طور پیوسته برای خاموش کردن نور خداست و این بی‌بته‌گری‌ها و بی‌شخصیت‌گری‌ها سابقه دیرینه‌ای در تاریخ اسلام دارد.

وی ادامه داد: از زمانی که پیامبر(ص) رسالت خود را آشکار کرد جوسازی‌ها، تهمت‌ها و توهین‌ها آغاز شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری سخن امام‌خمینی (ره) که فرمودند بترسید از روزی که دشمن از شما تعریف کند، گفت: اینکه اسرائیل مخالف مردم و کشور ما است دلیل بر سلامت و درستی راه مردم ماست، مخالفان مردم ایران دشمنان ارزش‌های دینی هستند.


 حدائق بیان کرد: توهین به پیامبر اکرم(ص) دلیل بر حقانیت مسلمانان و پیروان راستین ایشان است.

وی افزود: شیطنت دشمنان مربوط به دیروز و امروز نیست و در آینده نیز ادامه خواهد داشت لذا باید مسلمانان بیدار و متحد باشند و بدانند دشمنان دست از شیطنت برنمی‌دارند.



اسلام بر همه ادیان الهی غالب خواهد شد

مدیرعامل بنیاد مهدویت استان فارس گفت: دشمنان درصدد تخریب هستند و تلاش می‌کنند اختلاف ایجاد کنند، داعش و وهابیت زاییده افراد و ثروت‌های آن‌ها برای تخریب چهره اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق با بیان اینک خدا، قرآن و پیامبر نور است، افزود: از برکات نور، ایجاد وحدت در جامعه، ایجاد آرامش در زندگی و رشد و بالندگی است و به همین دلیل دشمنان می‌خواهند آن را خاموش کنند.

وی با بیان اینکه اسلام بر همه ادیان آسمانی غالب خواهد شد و این وعده خداوند است، اظهارکرد: یکی از دغدغه های امروز مسیحیت صهیونیستی، روند رو به رشد گرایش اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به اسلام است.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: محققان غربی گمانه‌زنی کردند و می‌گویند تا ۳۰ سال دیگر دین برتر از نظر کمی و کیفی اسلام است و جمعیت مسلمانان بیشتر از تمام ادیان خواهد شد و دشمنان از این موضوع هراس دارند.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق در ادامه به عوامل موفقیت اسلام اشاره کرد و افزود: اراده و امداد الهی نسبت به مسلمین، رهبری پیامبر و دین فطرت بودن اسلام از جمله این موفقیت‌ها است.

وی فلسفه خلقت را معرفت و هدایت دانست و بیان کرد: امروز مشکل ما در ضعف معرفت و شناخت و آگاهی است، امروز گره کور ما در مسایل اقتصادی نیست بلکه در مسایل اعتقادی است و اگر اعتقادات قوی شد اقتصاد و جامعه ما سالم می‌شود.

مدیرعامل بنیاد مهدویت با اشاره به علت توهین به اسلام گفت: علت توهین مزدوران شرق و غرب عالم که امروز پیامبر را هدف قرار دادند، برگرفته از زوال مدعیان تمدن دروغین امروز است.

حجت الاسلام والمسلمین حدایق با بیان اینکه هیچ عقل سلیمی توهین به رهبران الهی و پیامبران را نمی‌پذیرد، اظهارکرد: توهین به پیامبران الهی را تحت عنوان آزادی بیان تعریف می‌کنند در حالی که آزادی در لسان امیرالمومنین(ع) به معنای لجام گسختگی، هرج و مرج و بی بند و باری نیست.



این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره پیام ۱۸ شهریورماه رهبر معظم انقلاب در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) گفت: استکبار جهانی در حال حاضر برای عادی سازی روابط بخشی از کشورهای عربی اسلامی با اسرائیل غاصب تلاش می کند.

هفتم شهریورماه جاری تظاهرات غیرقانونی و بدون مجوز ضد اسلامی به‌وسیله گروه‌های راست‌گرا افراطی سوئد برگزار شد و در شهر مالمو این کشور یک جلد قرآن کریم آتش زده شد و یک قرآن دیگر هم در مرکز شهر به‌وسیله گروه‌های راست‌گرای افراطی لگدکوب شد.

پس‌ از این اقدام غیرقانونی و قبیح چند افراط‌گرا شهر مالمو شاهد اعتراض‌ها و ناآرامی‌های گسترده‌ای بود به‌طوری‌که  پلیس سوئد از بازداشت ۲۰ نفر در پی ناآرامی‌ها و خشونت‌ها در این شهر خبر داد.

نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس روز یازدهم شهریورماه در اقدامی گستاخانه و توهین‌آمیز، کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) را بازنشر کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: