کد خبر: ۱۲۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
موج انزجار از اهانت به پیامبر رحمت
توهین و تمسخر در همیشه تاریخ نشانه عجز در منطق و استدلال بوده و همواره امری ناپسند تلقی می‌شود و بدون تردید اهانت به ساحت مقدس پیامبر حضرت محمد (ص) در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیر واقعی از اسلام توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا طراحی شده است
بسم الله الرحمن الرحیم
اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس رسول رحمت ، اخلاق و بیداری ، قلوب همه مسلمانان جهان و آزادی خواهان را جریحه دار کرد. 
در این بیانیه تاکید شده است: توهین و تمسخر در همیشه تاریخ نشانه عجز در منطق و استدلال بوده و همواره امری ناپسند تلقی می‌شود و بدون تردید اهانت به ساحت مقدس پیامبر حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیر واقعی از اسلام توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا طراحی شده است
یُریدونَ اَن یُطفِؤوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَ یَأبَی اللهُ اِلّاِّ اَن یُتِمَّ نورَه{ وَ لَوکَرِهَ الکـّْفِرونَ * هُوَالَّذیِّ اَرسَلَ رَسولَه{ بِالهُدیّْ وَ دینِ الحَقِّ لِیُظهِرَه{ عَلَی الدّینِ کُلِّه؛ وَ لَوکَرِهَ المُشرِکونَ (سوره توبه ـ آیات ۳۲ و ۳۳)
در دنیای به‌ظاهر متمدن امروز، هر از چندی نشانه‌ای از باطن متعفن و ناپاک انسان‌های شیطان‌صفت رخ می‌نماید و حجت را بر تمام کسانی که لباس زیبای بر قامت ایشان را حقیقت می‌انگارند، تمام می‌کند.
همان‌گونه که این نخستین باری نیست که صحنه بازنشر اهانت‌های سابق به ساحت قدسی نبی رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم به بهانه آزادی بیان مشاهده می‌شود، نقطه پایان ابراز خصومت دشمنان اسلام با آورنده دین خاتم و کلام جاویدان حق نیز نخواهد بود.
در این میان، اما چنین تلاش‌های مذبوحانه و بی‌ثمر، مصداق سعی دائمی برای خاموش ساختن نور الهی است که ـ برخلاف اراده بی‌فایده آنان ـ نتیجه‌ای جز توجه بیشتر همه قلوب مستعد پذیرش حق در دنیای پرتزویر امروز به حقانیت قرآن کریم را به دنبال نخواهد داشت.
این‌گونه بازی‌های کودکانه و سخیف، وظیفه یکایک مسلمانان عالم را در دفاع از این نور خاموش‌ناشدنی سنگین‌تر نموده و افزون بر آن، به مصداق آیه شریفه «وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه» امیدی در دل یاوران دین الهی روشن می‌کند که نباید از آن غفلت ورزید.
در این بین،تمام اعضای خانواده پاسداران غیور لشکر 19 فجر، انزجار و بیزاری خود را از این اقدامات شیطانی اعلام نموده و با عزمی راسخ و همتی مضاعف، بیش از پیش نسبت به تبیین حقایق و بر جان نشاندن آموزه‌های وحیانی و نشر گسترده آموزه های دینی برای هدایت جامعه بشری، ثابت قدم خواهند بود.
اگر چنین کردیم و تلاش‌های هم‌افزا این حرکت را تقویت کرد، وعده حق محقق خواهد شد و دست الهی ـ که فَوقَ أیدیهم  استـ زمینه جهانی شدن حکومت اسلام و حاکمیت قرآن را به دست دشمنان‌ احمق تسریع خواهد کرد.
در پایان، ذکر این نکته را ضروری می‌داند که هرچه لایه‌های ایمان به خدا و توجه به حقایق در میان ملت‌های مختلف گسترش ‌یابد، این حرکات نیز تجدید و تکرار می‌شود، ولی ان‌شاءالله تأثیری جز تعمیق مراتب معرفت و ایمان آزادگان و خداباوران عالم را در پی نخواهد داشت.
کانون فرهنگی تربیتی شمیم خانواده لشکر ۱۹فجر استان فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: