کد خبر: ۱۲۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو
بار دیگر غرب وحشی با توهین به وجود نازنین پیامبر رحمت و رحمه للعالمین در نشریه شیطانی شارلی ابدو ، به خوبی پرده از نیت شوم ودشمنی دیرینه خود با جریان جبهه حق را برداشت و بنام آزادی بیان اقدام به توهین به ارزشهای دینی مسلمانان نمود.
بسم الله الرحمن الرحیم 
بار دیگر غرب وحشی با توهین به وجود نازنین پیامبر رحمت و رحمه للعالمین در نشریه شیطانی شارلی ابدو ، به خوبی پرده  از نیت شوم ودشمنی دیرینه خود با جریان جبهه حق را برداشت و بنام آزادی بیان اقدام به توهین به ارزشهای دینی مسلمانان نمود. 
ملت های آزاده امروز در سرتاسر دنیا به خوبی این واقعیت را درک کرده اند که مکاتب منفور وپوشالی غربی بنام تمدن سازی وتوسعه، چیزی جز سوداگری و رسیدن به لذائذ منحط حیوانی ،آنهم به قیمت  ظلم وهتک حرمت بی محابا در حق انسانها ، هیچ دستاوردی برای بشریت امروز نداشته است.
کانون فرهنگی تربیتی شمیم خانواده  سپاه شهرستان گراش وشبکه حضرت زینب سلام الله علیها، ضمن محکومیت این اقدام وقیحانه و درخواست عکس العمل قاطعانه از  کنفرانس سران کشورهای اسلامی نسبت به این هتک حرمت ، به ایادی شیطان صفت غربی هشدار می دهد از این یاوه گویی ها دست بردارند وگرنه بزودی در آتش  خشم ملت های مسلمان خواهند سوخت.

کانون فرهنگی تربیتی شمیم خانواده شهرستان گراش
نام:
ایمیل:
* نظر: